توزیع 400 میلیون تومان تجهیزات آموزشی در مدارس کردستان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، تجهیزات مورد نیاز آموزشی و پرورشی با اعتبار 400 میلیون تومان در مدارس استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی  گفت: این تجهیزات شامل 500 دستگاه میز معلم، 935 جفت میز و صندلی ابتدایی، 612 جفت میز و صندلی متوسطه و 70 بسته مولاژ آموزشی بود.

وی با اشاره به لزوم آماده‌سازی تمامی مدارس با توجه به مدت زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید زیباسازی فضاهای آموزشی و توزیع تجهیزات آموزشی و کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شده و یا در حال پایان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان به اقدامات انجام شده کارگروه تعمیر و تجهیز در خصوص تخریب و بازسازی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: از هشت میلیارد تومان اعتبار سال 95 برای تخریب و بازسازی مدارس تاکنون فقط 20 درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به بند هـ تبصره یک ماده واحده قانون بودجه 95 برای آسفالت و ایزوگام مدارس استان، گفت: تاکنون برای آسفالت 16 هزار و 460 متر مربع و ایزوگام 82 هزار و 963 متر مربع از مدارس استان قرار داد منعقد و کار آسفالت و ایزوگام نیز شروع شده است.

مرادی همچنین به هـ تبصره 9 قانون بودجه 96 در خصوص بهینه سازی کاربری برخی فضاهای آموزشی مازاد سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون 81 فضا در 10 شهرستان و 9 فضا در 4 منطقه شناسایی و برای تایید نهایی به کمیسیون ماده 5 معرفی شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه جشن بازگشایی مدارس روز شنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور، در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان نیز برگزار خواهد شد، از آمادگی کامل آموزش و پرورش کردستان برای مهری با نشاط و استقبال از دانش آموزان و اولیای آنان در این روز خبر داد.

انتهای پیام/م

تجهیزات آموزشی در مدارس کردستان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.