آغازسال تحصیلی در حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی/ ورود700 طلبه جدید به حوزه

همزمان با سراسرکشور در مراسمی حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با 100 هزار طلبه خواهر در سراسر کشور حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی هم در مراسمی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

آیت الله دری نجف ابادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: برای پیشبرد اهداف دینی باید تربیت نسل قرآنی را مورد توجه قرار داد و ما اگر می‌خواهیم شاهد تغییر و تحول فرهنگی در جامعه باشیم تنها راه آن برگشت به قرآن است.

آیت الله دری نجف ابادی با اشاره به کارکردهای حوزه های علمیه گفت: این مراکز با کمترین امکانات و بودجه تاثیرگذاری خوبی در عرصه های مختلف داشته اند ضمن این که این فعالیت ها باید در سطح تخصصی تر استمرار پیدا کند.

حجت الاسلام بنافی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی هم در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در سال تحصیلی جدید 700 طلبه جدید الورود خواهر در همه سطوح در حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی مشغول به تحصیل می شوند.

حجت الاسلام بنافی افزود: در حال حاضر در حوزه های علمیه خواهران 3هزارو500 طلبه خواهر در سطوح مختلف مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در سطح استان مرکزی یک مدرسه در مقطع سیکل، 14 مدرسه در مقطع دیپلم ، 2 مدرسه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های فقه و تفسیر و یک مرکز تخصصی هم در مقطع دکتری و سطح 4 فعالیت و پذیرش طلبه خواهر دارند.

انتهای پیام / ج

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.