تقدیر از بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان

بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اهدای لوح و هدایا مورد تقدیر قرار گرفتند.

 در این مراسم که در سالن جلسات اداره کل با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولان اداره کل دامپزشکی استان و نیز حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار گردید، تکریم و احترام بازنشستگان و استفاده از تجربیات ارزنده بازنشستگان مورد تاکید قرار گرفت.

دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تبریک این روز بر اهمیت استفاده از تجارب بازنشستگان توسط همکاران شاغل برای پیشبرد بهتر امور تاکید کرد.

وی همچنین از تلاش ها و زحمات همکاران بازنشسته دامپزشکی در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان دامپزشکی در دوحوزه حراست از سرمایه های دامی و  ایجاد امنیت غذایی در زمان فعالیت تقدیر کرد و آنها را سرمایه هایی فکری برشمرد که می توانند با به کارگیری تجربیات ارزشمند خود بخش خصوصی این حوزه را یاری کنند.

حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به شان نزول سوره الانسان یادآور شد: این سوره مبارک برای سپاسگزاری از اهل بیت علیهم سلام که سه روز روزه نذری برای شفاعت حسنین (ع) بدون افطار و سحر گرفتند و در هر روز افطار خود را به فقرا، ایتام و اسرا بخشیدند نازل گردید.

وی با تبریک ماه ذی الحجه و روز خانواده، بر لزوم الگوگیری از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی‌(ع) در تربیت فرزندان تاکید کرد و گفت: اهمیت این روز آنقدر بود که سوره الانسان و آیه هل اتی در اهمیت این روز نازل شده که خانواده ها باید بر اساس الگوهای ائمه اطهار (ع) حرکت و به تربیت فرزندان بپردازند.

گفتنی است، در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سالها زحمت بی شاعبه بازنشستگان زحمتکش اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تقدیر شد.

 

انتهای پیام/پ

مراسمی برای تقدیر از بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.