دیدار رئیس فدراسیون جهانی ووینام و نوحی با شهنازی

صبح امروز رئیس فدراسیون جهانی ووینام به همراه محمد نوحی با دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس فدراسیون جهانی ووینام و نوحی با شهنازیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به رئیس جهانی ووینام گفت: بسیاری از ورزش‌های جهان بخصوص رزمی خواستگاه آن در شرق آسیا می‌باشد و رشته رزمی ووینام هم با توجه به زیبایی و ویژگی‌هایی که دارد بخوبی توانست در این مدت علاقه‌مندان بسیاری را بسوی خود جلب کند.

وی ادامه داد: ووینام در ایران طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و حتی در رقابت‌های آسیایی مدال‌های خوبی برای کشورمان کسب کرد و به نظر می‌رسد با توجه به تلاش‌هایی که نوحی در این مدت داشته اند بخوبی توانست جایگاه خوبی در بین دیگر رشته‌های رزمی بدست آورد و حضور ریاست محترم فدراسیون جهانی این رشته خود بیانگر نگاه مثبت مسئولان فدراسیون جهانی آن به ووینام ایران است و همین طور که در داخل هم حمایت‌هایی از این رشته می‌شود انتظار داریم فدراسیون جهانی و مسئولان آن حمایت‌های لازم را برای رشد و توسعه این رشته رزمی در ایران داشته باشند.

شهنازی در خاتمه ابراز داشت: نوحی از مدیران رزمی فعال و زحمتکش ایران بوده و بدون تردید با حمایت‌های داخلی و حمایت فدراسیون جهانی و تلاش‌های خستگی ناپذیری که دارند می‌توانند این رشته رزمی را به جایگاه بسیاری مطلوبی برسانند.

سپس ماهوی تین رئیس فدراسیون جهانی ووینام و عضو کمیته اجرایی کمیته المپیک و نماینده مجلس ویتنام ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت: ایران در بسیاری از رشته‌های رزمی جزو قدرت‌های جهانی بوده و هر فدراسیون جهانی دوست دارد که بتواند با رشد رشته رزمی خود در ایران باعث ارتقا آن سبک در جهان شود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید فدراسیون جهانی از رشد و گسترش ووینام در ایران حمایت می‌کند و بالطبع دوست داریم مسئولان ایرانی نیز به رشد این رشته کمک کنند بخصوص که نوحی رئیس کنفدراسیون آسیا بوده و با توجه به پست جهانی که دارند تلاش زیادی در این مدت داشته اند.

رئیس فدراسیون جهانی ووینام ابراز امیدواری کرد ووینام بتواند در آینده نزدیک تبدیل به یکی از رشته‌های پرطرفدار رزمی ایران شود.

محمد نوحی رئیس وویتام ایران و آسیا که عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نیز می‌باشند ضمن قدر دانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد ووینام که رشد بسیار خوبی در داخل کشور داشته و بار‌ها و بار‌ها در عرصه بین المللی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورده بتواند با حمایت‌های داخلی و خارجی نقش بسزایی در جذب جوانان بسوی خود و ادامه افتخار آفرینی برای ایران عزیز داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با محمد نوحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار