زلزله ۴ ریشتری در باشگاه استقلال

مدیران باشگاه استقلال امروز با تصمیم و تغییر‌های خود روزی تاریخی‌ را در این باشگاه ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربى آبى‌ها که با شروع لیگ برتر هفدهم فوتبال نتوانست تا هفته پنجم انتظارات هواداران و مدیران باشگاه را برآورده کند با گرفتن اولتیماتوم از اعضای هیئت مدیره باشگاه به دنبال کسب نتایج بهتر بود که در نهایت این مربى توانست در دیدار جام حذفی موفق شد حریف را از پیش رو بردارد، اما منصوریان در دومین امتحان خود مقابل پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر نتوانست سربلند از میدان خارج شود.

باخت در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پارس جنوبى جم، جایگاه علیمنصور را باز به لرزه درآورد و او را برای بار دوم به برکنارى نزدیک کرد. باخت این تیم در حالی رقم خورد که افتخاری طی پیامی پس از بازی از تصمیم در مورد وضعیت تیم خبر داد و در نهایت اعضای هیئت مدیره برای رسیدگی به وضعیت منصوریان و نتایج تیم تشکیل جلسه دادند تا خروجی آن به ابقای دوباره منصوریان باز گردد.

به هر ترتیب در جلسه ى امروز هیئت مدیره استقلال، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند تا به سرمربى خود باز هم فرصت دهند تا او در سمت خود ابقا شود. منصوریان در دیدار مقابل ذوب آهن فرصت دارد، تا بتواند خود را از حواشی برکناری دور کند. فرصتی که به طور حتم دیگر تکرار نخواهد شد و سرمربی آبی‌ها باید با تمام قوا به مصاف حریف برود، تا در سومین اولتیماتوم موفق باشد و بتواند ادامه راه خود را تضمین کند.

زلزله 4 ریشتری در باشگاه استقلال

در کنار ابقاى منصوریان تغییرات گسترده اى هم اتفاق افتاد و این مربى با توجه به صحبت هایى که با مدیران باشگاه داشت تصمیم گرفت چند آنالیزور تیم به همراه على چینى دستیار خود را کنار بگذارد تا نقاط ضعف را با افرادى دیگر پر کند.

زلزله 4 ریشتری در باشگاه استقلال

همچنین این تغییر و اتفاق‌ها در باشگاه آبى هاى پایتخت به اتمام نرسید و ترکش هاى بعدى به رحمتى و جبارى خورد. علیرضا منصوریان این ٢ بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد تا آن‌ها از این تیم کنار بروند. رحمتى و جبارى هم پس از خروج از باشگاه کم نگذاشتند و در صحبت‌های خود اعلام کردندحرکت مدیران را بى جواب نخواهند گذاشت. با این وجود این نوع تغییر‌ها نشان از وقوع زلزله بزرگى است که در استقلال در حال رخ دادن است.

زلزله 4 ریشتری در باشگاه استقلال

 

از طرفی جدا از زلزله‌های متعددی که در باشگاه رخ داد، این تغییر‌ها تا جایى رسید که مدیران استقلال امروز سر در باشگاه استقلال را تغییر دادند تا سر در مجموعه با آرم حامى مالی جدید رنگ تازه‌ای به خود بگیرد.همچنین در میان تغییر‌ها و ابقای منصوریان خبر‌هایی به گوش رسید که احتمال اینکه رابطه مالی میان افتخاری و منصوریان وجود دارد زیاد خواهد بود، اما تا به این لحظه هنوز به طور رسمی این موضوع تایید نشده است.

زلزله 4 ریشتری در باشگاه استقلال

 

به هر ترتیب وضعیت باشگاه استقلال این روز‌ها قابل تحمل نخواهد بود.بحث برکنارى، جدایى و محرومیت در این باشگاه موج مى زند و این تیم در آرامش کامل برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر قرار ندارد.

در پایان پس از اتفاق‌های رخ داده مدیران استقلال باید به فکر رفع محرومیت خود در آسیا باشند، در غیر این صورت از حضور در مسابقه‌های آسیایی برکنار و وضعیت استقلال از این چیزی که هست بدتر می شود.

زلزله 4 ریشتری در باشگاه استقلال

باید دید تصمیم‌های امروز مدیران استقلال به نفع این تیم خواهد بود یا خیر و از طرفی آیا این وضعیت باعث می‌شود هواداران استقلال به آرامش برسند یا خیر. در این مقطع بیشترین ضربه را هواداران آبی پوش خواهند خورد. بدون شک سرمایه‌های استقلال این روز‌ها نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند و دوست دارند تیمشان با صعود به رده‌های بالاتر بهترین نتایج را کسب کند.

بیشتر بخوانیم:

واعظ آشتیانی:برکناری منصوریان به صلاح باشگاه نیست/افتخاری هم ضعف مدیریتی دارد اما هیئت مدیره اش ناهمگون است

روشن: افتخاری با افتضاح هایش باید بماند و پاسخگو باشد/ منصوریان نباید اخراج شود

عروسی در کوچه حسینی و بابازاده پس از جدایی رحمتی

رحمتی: در آینده حرف‌های بیشتری خواهم زد/ منتظرم باشگاه وضعیت مان را مشخص کند

انتهای پیام/


تغییر و تصمیم‌های تعجب انگیز مدیران استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
علی کچل بمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
زلزله در باشگاه استقلال ؟!مگه میشه مگه داریم؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
بذارید علی کچل بمونه .برای خنده خوبه .
آخرین اخبار