وزیر کشور:

در حوزه‌های مختلف با نقطه مدنظر مقام معظم رهبری فاصله داریم

وزیر کشور گفت: در حوزه‌های مختلف مانند اشتغال، اقتصاد و معیشت با نقطه مدنظر مقام معظم رهبری فاصله داریم.

در حوزه‌های مختلف با نقطه مطلوب مدنظر مقام معظم رهبری فاصله داریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبیبر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: طی 4 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه در حوزه‌های مختلف هنوز با نقطه مطلوبی که مدنظر مقام معظم رهبری است فاصله داریم که باید محقق شود.

رحمانی‌فضلی عنوان کرد: تمام هم و غم رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف مانند اشتغال، اقتصاد و معیشت است که باید آن‌ها را محقق کنیم.

وزیر کشور ضمن تقدیر از خدمات استاندار سابق خراسان‌جنوبی گفت: ایشان در استان زحمات زیادی کشید، بنابراین از حضور وی در جاهای دیگر بدنه دولت استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در استان‌ها متفاوت‌تر از مجموعه بخش‌ها است، بیان کرد: استان‌ها با مجموعه‌ای از شرایط مختلف مواجه هستند.

وزیر کشور اضافه کرد: استانداری محل رجوع همه موضوعات مانند مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه امور استان‌ها با هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌ها محقق می‌شود، توضیح داد: نماینده ولی‌فقیه پدر استان بوده و به عنوان جایگاه پدری باید به ایشان توجه شود.

وزیر کشور در پایان گفت: نماینده ولی فقیه در استان همچون گذشته‌، چتر مهربانی خود را بر استاندار جدید خراسان جنوبی پیش از بیش بگستراند.

انتهای پیام/ع

سفر وزیر کشور به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.