دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 1393 را تأیید کرد

معاون  حقوقی، پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که آخرین انتخابات برگزار شده برای گزینش ریاست فدراسیون تیراندازی از سوی مجمع این فدراسیون به لحاظ قانونی مورد تایید است.

دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 1393 را تأیید کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوان عدالت اداری درباره رایی که چندی پیش در مورد انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 1393 صادر کرده بود، توضیحاتی در اختیار رسانه ها قرار داد.

در این توضیحات آمده است: با توجه به اینکه معاون  حقوقی،  پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که جمع بندی ما از آراء دیوان عدالت اداری این است که آخرین انتخابات برگزار شده برای گزینش ریاست فدراسیون تیراندازی از سوی مجمع این فدراسیون به لحاظ قانونی مورد تایید است و خدشه ای بر آن وارد نیست  و رئیس منتخب مجمع اخیر می تواند با قدرت کار را ادامه دهد.

به اطلاع می رساند جمع بندی و برداشت مزبور، نادرست و خلاف واقع است زیرا براساس آخرین رأی نهایی صادره از شعبه سوم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری به شماره 1571 مورخ 96/4/18 راجع به شکایت آقای علی دادگر به طرفیت وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ابطال انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی، مورخ 93/8/26 با صدور حکم به غیر وارد بودن شکایت، انتخابات سال 1393 فدراسیون تأیید شده است.

با عنایت به اینکه متن رای صادره برای وزارت ورزش و جوانان ابلاغ گردیده و پاسخ نامه وزیر محترم نیز در این باره داده شده است، متاسفانه بعضی از مسئولین وزارت ورزش و جوانان اصرار دارند که مفاد حکم صادره را وارونه و برخلاف واقع جلوه دهند . آن چه انتظار می رود این است که همه به قانون تمکین کنند و مطابق احکام قانونی عمل نمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار