فرماندار عسلویه:

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و یک مدرسه جدید در شهر عسلویه ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و یک مدرسه جدید در شهر عسلویه ایجاد می‌شود.

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و یک مدرسه جدید در شهر عسلویه ایجاد می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری ظهر یکشنبه در  معارفه شهردار عسلویه اظهار داشت: شورا و شهرداری نقش بسیار مهمی در راستای خدمات‌دهی به مردم دارند و باید تلاش شود که باکیفیت‌ترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی توسعه اشتغال و بهبود کسب و کار را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و ادامه داد: در عسلویه تا حدودی زیرساخت‌های شهری مناسبی ایجاد شده است و شهرداری و شورای شهر باید به این مسئله توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان عسلویه خواستار تلاش شورا و شهرداری عسلویه برای استفاده از ظرفیت و توان جوانان شد و بیان کرد: زمینه جذب سرمایه گذار باید در این شهستان فراهم شود تا شاهد شتاب بیشتر توسعه باشیم.

وی با تاکید بر لزوم فراهم‌ساختن راه‌های جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال با آموزش، ادامه داد: سطح آموزش در شهرستان عسلویه به ویژه درشهرها مطلوب و قابل  قبول نیست.

نادری از ایجاد پژوهش‌سرای دانش آموزی و یک مدرسه جدید در شهر عسلویه خبر داد و افزود: خانواده‌ها نسبت به آموزش فرزندان خود حساس شوند و نظارت بیشتری بر امور آموزشی داشته باشند.

فرماندار شهرستان عسلویه اتحاد و همدلی در شورا و شهرداری عسلویه را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: اتحاد و همدلی مسئولان نقش مهمی در سرعت توسعه و پیشرفت خواهد داشت.

انتهی پیام /پ

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و یک مدرسه جدید در شهر عسلویه ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.