فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

8 سال دفاع مقدس تابلوی تمام عیار ایثار و شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: 8 سال دفاع مقدس ما تابلوی تمام عیار ایثار و شهادت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد  امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آستانه سی و هفتمین سالروز دفاع مقدس قرار داریم، اظهارداشت: ایثار و شهادت از  آموزهای دین مبین اسلام است  و انسان در مسأله جهاد و دفاع  با جان‌فشانی از خود گذشتگی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در لفظ کلام ساده است، افزود: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری انقلابی در زمینه ایثار و شهادت الگوی کشورها است چراکه در دوران دفاع مقدس کشور  تحت حملات رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی قرار داشت و   رزمندگان  بدون در اختیار داشتن تجهیزات نظامی و حمایت مالی در مقابل  استکبار ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره اینکه 8 سال دفاع مقدس تابلوی تمام عیار ایثار و شهادت است، گفت: انقلاب ما متمایز از دیگر کشورهاست چراکه کشور ما متکی به مردم است و مردم نیز در عرصه‌های مختلف با پیروری از منویات مقام معظم رهبری در  میدان حماسه حضور چشم‌گیری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسأله دفاع مقدس مختص گروه و جناح و ارگان خاص نیست بلکه به تمام جامعه متعلق دارد  و با اتحاد و همبستگی بین آحاد مختلف جامعه تکالیف و دیونی که بر عهده داریم را به منصه ظهور برسانیم.

فروزاد بیان داشت: هفته دفاع مقدس امسال با ایام ماه محرم تقارن پیدا کرده است و با برنامه‌ریزی مدون از این فرصت باید استفاده شود و بسیج به عنوان دبیر، افتخار بزرگداشت هفته دفاع مقدس را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما از ابتدای انقلاب در زمینه ایثارگری غیرت و گذشت خود را نشان دادند، یادآور شد: دوران دفاع مقدس کارخانه انسان‌سازی بود زیرا شهدا در اوج نوجوانی با گذشت از جان خود به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره اینکه در هفته دفاع مقدس 150 برنامه در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به تقارن ایام ماه محرم با هفته دفاع مقدس اجرای برنامه‌ها پیرامون بیانات مطرح شده مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر برگزار شود و همچنین فضای فرهنگی در سطح شهرستان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس جمعه 30 شهریور ماه مصادف با اول ماه محرم‌الحرام آغاز و تا  6 مهرماه ادامه دارد، متذکر شد: روز جمعه به همت هیأت رزمندگان همایش شیرخوارگان حسینی در محل حسینیه امامزاده ناصربن علی(ع) 17 تن گلپایگان برگزار می‌شود.

فروزاد بیان داشت: حضور در نماز جمعه در قالب حلقه‌های صالحین و سخنرانی پیشکسوت دوران دفاع مقدس، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و گل‌گذاری قبور مطهر شهدای شهرستان، اردوهای یک‌روزه جهادی به مناطق محروم شهرستان و گشت امنیت محله محور با همکاری نیروی انتظامی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گلپایگان است.

وی اذعان کرد: در ششمین روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده فرمانده جستجوی مفقودین در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با حضور بسیجیان شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره به اینکه رویکرد سازمان بسیج مسجد محوری است، تأکید کرد: باید موضوع دوران دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب انقلاب تبیین و ترویج شود.

 

انتهای پیام/م

 

در هفته دفاع مقدس 150 برنامه در شهرستان گلپایگان برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.