تمامی اشخاص حقیقی به کمک آموزش و پرورش بیایند

فرماندار بافق گفت:خانوده ها برای سرمایه گذاری در امر آموزش و تربیت فرزندانشان، هزینه بیشتری در سبد خانوار خود در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست شورای آموزش و پرورش بافق گفت: همه اشخاص حقیقی و تمامی خانوده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند گرچه اشخاص حقوقی شامل شركت ها و كارخانجات از جمله شركت سنگ آهن مركزی بخصوص برای ساخت مدارس جديد كمك های قابل توجهی نموده اند اما افراد و اشخاص هم بايد مانند ساير شهرستان های موفق به كمك مدارس بيايند.

زاده رحمانی در جلسه 177 ام شورای آموزش و پرورش بافق که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و برخی از مسئولان محلی و معاونین آموزش و پروش بافق در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در فرهنگ ما مشارکت اولیا برای هزینه کردن در تحصیل و آموزش فرزندان خود نهادینه نشده است.

وی: به همین خاطر در خصوص پرورش نیروی انسانی کارآمد و پویا در نسل جدید با مشكل مواجه هستیم و اگر در حال حاضر برای آن، فكری بر نداريم، در آينده ضرر و زيان قابل توجهی متوجه منطقه و شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه سخت افزاری انجام شده است، گفت: در ۳سال آینده مشکل کمبود فضای آموزشی مناسب در این شهرستان نخواهیم داشت.

زاده رحمانی افزود: توجه اداره کل نوسازی و توسعه و تجهيز مدارس و اداره كل آموزش و پرورش استان به بافق جلب شده كه تا حدودی می تواند راهگشا باشد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه سرمایه گذاری والدین نقش عمده ای در تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد دارد، خاطر نشان کرد: باید خانوده ها برای سرمایه گذاری در امر آموزش و تربیت فرزندانشان هزینه بیشتری در سبد خانوار خود در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ ی

سرمایه گذاری والدین برای فرزندان باعث پرورش نیروی انسانی کارآمد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار