معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ؛

برگزاری یادواره شهدای بهداشت و درمان استان سمنان

یادواره ۹۶ شهید بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: یادواره ۹۶ شهید بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به زمان برگزارییادواره شهدای بهداشت و درمان استان سمنان افزود: این دو برنامه در روز سی‌ام شهریور امسال برگزار می‌شود و در این روز شاهد حضور گسترده مردم شهیدپرور و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حوزه بهداشت و درمان استان سمنان و فعالان شاغل در این حوزه خواهیم بود.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جمعیت زیادی از مردم استان سمنان و فعالان، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدای بهداشت و درمان برای این مراسم دعوت‌شده است تصریح کرد: یادواره شهدای بهداشت و درمان استان سمنان در سالن 700 نفری جمعیت هلال‌احمر این استان برگزار می‌شود.


دیابی با اشاره به شخصیت‌های حاضر در این مراسم یادواره شهدا افزود: سخنران ویژه این مراسم سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بوده و حاضران در این یادواره شهدا از بیانات این شخصیت برجسته دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام / د


یادواره شهدای بهداشت و درمان استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.