استاندار لرستان:

مسئولان لرستان با استاندار جدید همکاری همه جانبه داشته باشند

استاندار لرستان سید موسی خادمی استاندار جدید این استان را از نیرو‌های پرتوان کشور دانست و از همه مسئولان خواست برای توسعه استان با او همکاری همه جانبه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند استاندار لرستان  افزود: توفیق‌های استان در بخش‌های مختلف مرهون توجه ویژه وزیر محترم کشور بوده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود تمام مدیران لرستان تلاش خود را برای همکاری بی دریغ با استاندار جدید که ظرفیت‌های استان را به خوبی می‌شناسد بکار بگیرند.

استاندار لرستان افزود: در سال ۹۶ بیش از ۹۶ جلسه ستاد تسهیل برگزار شده است که طبق اعلام وزارت صنعت این ستاد یکی از فعال‌ترین ستاد‌های سطح کشور بوده است.

وی گفت: همواره برای حمایت از تولید سعی کردیم حتی از گوشه‌ها و زوایای مختلف قانون استفاده مطلوب کنیم.

وی افزود: طبق آخرین گزارش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان این استان در شاخص معرفی طرح‌های تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات دومین استان و در شاخص پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

محمدرضا صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این نشست گفت: وضعیت مطلوب ستاد تسهیل لرستان در حال حاضر در سطح کشور بدون شک حاصل حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه و خاص شخص بازوند است.

انتهای پیام/م

همکاری همه جانبه مسئولان لرستان با استاندار جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.