بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتورسازی

آخرین وضعیت بدهی‌های خارجی و داخلی باشگاه تراکتورسازی تبریز روز گذشته در جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون و نمایندگان این باشگاه بررسی شد.

بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتورسازیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، این نشست با توجه به نزدیک شدن به آخرین مهلت اعلام وضعیت بدهی‌های نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی انجام شد.

نمایندگان باشگاه تراکتورسازی تبریز آخرین مدارک و مستندات خود پیرامون شرایط پرداخت بدهی‌های خارجی را در این نشست ارائه کردند و طبق اعلام این باشگاه، از بین ۱۰ پرونده بدهی خارجی که از سال‌های گذشته باقی مانده بوده، وضعیت ۹ پرونده به شکل کامل مشخص شده است. تنها پرونده باز موجود این باشگاه، پرداخت مطالبات مربوط به یک بازیکن است که اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد. همچنین این باشگاه در حال دفاع در دو پرونده دیگر در دادگاه عالی ورزش می‌باشد که هنوز حکم نهایی در خصوص این پرونده‌ها صادر نشده و مشکلی از این ناحیه باشگاه را تهدید نمی‌کند.

فدراسیون فوتبال ضمن ابراز رضایت از پیگیری‌های امور مربوط به پرونده‌ها توسط مسئولان باشگاه تراکتورسازی، این روند را در بین باشگاه‌های مرتبط کشور بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بر ادامه اقدامات لازم از طریق مبادی بین المللی به باشگاه تراکتورسازی تاکید شد.

 

انتهای پیام/

 

تکلیف بدهی های تیم فوتبال تراکتورسازی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.