قاضی مقیسه در جمع خبرنگاران:

200میلیارد تومان اموال زنجانی در دست افراد خارج از زندان است

قاضی پرونده نفتی گفت:200میلیارد از اموال زنجانی در دست افراد خارج از زندان است که دادستانی باید در بازپس گیری آنها اقدام کند.

200میلیارد تومان اموال زنجانی در دست افراد خارج از زندان استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛قاضی مقیسه رئیس دادگاه متهمان نفتی در حاشیه جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران در خصوص علت حضور بابک زنجانی در دادگاه اظهار داشت: در پرونده در رابطه با فلاح هروی و شمس ابهاماتی وجود داشت که زنجانی برای ارائه توضیحات در دادگاه حاضر شد.

وی افزود: زنجانی در خصوص مشارکت و نحوه پرداخت هدایا به فلاح و شمس که بیش از 30میلیارد تومان بود توضیحاتی داد که برای روشن شدن زوایای پرونده بود و مشارکت این افراد را با زنجانی نشان می دهد .

قاضی مقیسه ادامه داد: دادگاه رأی را به موقع اعلام می کند و هر زمانی که حال فلاح به لحاظ رعایت قانون مناسب شد، جلسه ای دیگر برای اخذ آخرین دفاعیات تشکیل می شود، به همین دلیل دفاعیات آخر از وکلا را هم در این جلسه اخذ نکردیم.

وی گفت:آخرین دفاعیات در پرونده شمس اخذ شد.

قاضی پرونده نفتی در پاسخ به این سوال که زنجانی ادعا کرده که اموال را پس می دهد، گفت: بابک زنجانی ادعاهای متعددی داشته و بارها گفته که پول را واریز می کند اما مسئولان شرکت نفت بررسی کردند که تمام ادعاها کذب است، از این رو مسئولان در جهت بازپس گیری اموال اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در این پرونده نفتی اموال را بردند که 200میلیارد تومان ارزش دارد، گفت: دادستانی در بازپس گیری اموال و احضار افراد اقدام و برخورد می کند.

قاضی مقیسه ادامه داد:امروز زنجانی گفت که 200میلیارد از اموالش در دست افراد خارج از زندان است، از این رو باید با افرادی که راحت به بیت المال دسترسی دارند برخورد شود.

وی در رابطه با مسئولانی که در آن زمان با بابک زنجانی کار می کردند، بیان کرد:دادستانی باید این موضوع را بررسی کند.

قاضی مقیسه گفت: تاریخ جلسه بعد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از محاکمه همدستان بابک زنجانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
خدایا همشون رو بکش
آخرین اخبار