بازسازی بخش بحرانی دیوار ساحلی خرمشهر

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت:بازسازی بخش بحرانی دیوار ساحلی خرمشهر تا 10 روز آینده عملیاتی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علوانی سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف 10 روز آینده پیمانکار پروژه بازسازی دیوار ساحلی تجهیز کارگاه را آغاز کند تنها در شرایطی این پیش‌بینی تغییر می‌کند که شرکت‌های حاضر شرایط لازم را نداشته باشند.

منصور علوانی ، در تشریح آخرین وضعیت پروژه بازسازی بخش بحرانی دیوار ساحلی خرمشهر، افزود: بازسازی دیوار ساحلی خرمشهر یکی از پروژه‌های خاص شهرداری در سال‌های اخیر است، مشاوری برای این پروژه اختیار شده تا برنامه‌ریزی تخصصی را برای پروژه داشته باشد و حتی در ارزیابی پیمانکاران واجد شرایط، سابقه کار قبلی و دارای امتیاز لازم نیز به شهرداری خرمشهر مشاوره بدهد.

وی با اشاره به اینکه بحرانی‌ترین بخش دیوار ساحلی خرمشهر پل جدید تا بازار ماهی‌فروشان است، گفت: این پروژه در مرحله مناقصه بوده اما اکنون در مرحله بررسی کیفی و توانایی فنی شرکت‌ها قرار دارد، درصورتی‌که طرح مشاور پروژه کامل شود، شرایط و امتیاز پیمانکار نیز احراز شود پروژه کلید می‌خورد.

سرپرست شهرداری خرمشهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف 10 روز آینده پیمانکار تجهیز کارگاه را آغاز کند تنها در شرایطی این پیش‌بینی تغییر می‌کند که شرکت‌های حاضر شرایط لازم را نداشته باشند.

عزیز ساعدی شهردار سابق خرمشهر وضعیت بخشی از دیوار ساحلی خرمشهر را بحرانی‌تر از وضعیت پلاسکو توصیف کرده بود و گفته بود که شهرداری خرمشهر با شورای تأمین نیز اتمام‌حجت کرده است.

انتهای پیام/د

10روز دیگر، بازسازی بخش بحرانی دیوار ساحلی خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.