لاریجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت:حرف های بی اساس و دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابلیت پیگرد قانونی دارد و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.

دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابل پیگرد استمحمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به نشر اکاذیب و توهین های گزارشگر ویژه حقوق بشر اظهار کرد : ما با حضور خبرنگار حقوق بشر در ایران به دلیل موجه نبودن و نا معقولی آنها کاملا مخالفیم.

لاریجانی ادامه داد : آنچه که گزارشگر جدید حقوق بشر منتشر کرده اصلا گزارش نیست بلکه یک بیانیه سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران است كه فاقد ارزش گزارشگری و مخالف آئین نامه های موجود بين المللی است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه افزود : خانم گزارشگر باید قبل از انتشار گزارش، آن را به ما منعکس می کرد و نظر ما را در کنار نظر خود می نوشت.

وی با دروغگو خواندن گزارشگر حقوق بشر، اضافه کرد : این گزارشگر قبل از انتشار گزارش خود با «بی بی سی فارسی» مصاحبه کرد و گفت "حتی یک کلمه از گزارش من غلط نیست !" خب کسی که چنین حرفی می زند انگار ادعای پیغمبری کرده است چراکه هیچ آدم عاقلی نمی تواند بگوید یک کلمه از حرفهای من غلط نیست، بنابراین این اظهارات، ادله ای مبنی بر حقيقت نداشتن دروغ های این گزارشگر است .

لاریجانی گفت : او در این گزارش به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و دموکراسی کم نظیر کشور ما توهین کرده و از همه مهمتر از تروریست دفاع کرده است، چه آن تروریست هایی که در دهه شصت مرتکب بیش از 17 هزار ترور و جنایت در ایران شدند مثل منافقین، و چه بقیه تروریست ها که آنها را به عنوان مدافع حقوق بشر جا زده است .

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پایان خاطر نشان کرد : به نظرم حرف های بی اساس و دروغ ها و توهین های گزارشگر حقوق بشر قابلیت پیگرد قانونی دارد و ما آن را پیگیری خواهیم کرد .

انتهای پیام/

واکنش لاریجانی به گزارش خبرنگار حقوق بشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار