آمادگی صدا و سیمای اردبیل برای پوشش مطلوب عزاداری های ماه محرم

در آستانه ماه محرم نشست مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل با ریش سفیدان محلات، مداحان، شاعران و مسئولان برگزاری عزاداری های روز تاسوعا و عاشورا در صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این نشست در خصوص برگزاری باشکوه و پوشش رسانه ای مطلوب عزاداری های ماه محرم به ویژه عزاداری های روز تاسوعا و عاشورا بحث و تبادل نظر شد.

مددی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اجتماع عظیم عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا را بزرگترین تجمع دلدادگان و عاشقان امام حسین (ع) دانست و از آمادگی صدا و سیما برای پوشش مطلوب عزاداریهای ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم با اشاره به تلاش های ارزنده صدا و سیما در پوشش عزاداری های ماه محرم به ویژه پوشش زنده اجتماع بزرگ عزادارن در شهرستان ها از مجموعه مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز قدردانی کرد.

وی همدلی مسئولان و مردم را در برگزاری عزاداری های تاسوعا و عاشورا یادآور شد و گفت: 22 دستگاه اجرایی و امنیتی مردم را در اجرای مراسم بزرگ روزهای تاسوعا و عاشورا کمک می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین در خصوص اجرای مراسم شبیه خوانی در محلات و تکایا گفت: روسای محلات و سردسته شبیه خوانان باید برای برگزاری اجرای شبیه خوانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند.

در ادامه جمعی از مداحان شاعران و ریش سفیدان به بیان دیدگاه های خود در خصوص نحوه برگزاری عزاداری ها پرداختند و بر توجه بیش از پیش به محتوای عزاداری ها به ویژه در اشعار و مداحی ها تاکید کردند.

 

انتهای پیام/ح

پوشش رسانه ای ماه محرم در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار