گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر در رشت

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان «آفرینش» در نگارخانه مارلیک رشت دایر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان «آفرینش» از ٢٦ تا ٣٠ شهریور در رشت برپا است.

وی افزود: این نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی به همت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دو نوبت صبح و عصر درنگارخانه مارلیک  رشت دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت اعلام کرد: در این نمایشگاه ٢٠ اثر نقاشی رنگ روغن با ابعاد مختلف از دبیران هنر ادارات آموزش و پرورش ناحیه ١ و ٢ رشت به نمایش در آمده است.

 محمد حسن پور افزود: صمد حسنی ، مجید صفابخش ، سیاوش ذوالفقار پور ، فتانه ابراهیم زاده ، عیسی چولاندیم ، هدیه سقط چی ، مرتضی هجرتی ، محمود زادمهر ، مریم صفری ، هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر اداره کل آموزش و پرورش گیلان از تاریخ ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

 

انتهای پیام/م.ع

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان «آفرینش» در نگارخانه مارلیک رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.