در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اجرای 600 برنامه مختلف در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سپاه سلمان استان بیش از 600 برنامه مختلف با هدف خفظ و نشر آثار دفاع مقدس و خوباوری دینی و ملی اجرایی می‌شود.

اجرای 600 برنامه مختلف در سیستان و بلوچستان/ برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه در 5 شهرستان سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ایمان، وفاق ملی و رهبری داهیانه حضرت امام (ره) مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

رئیس ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سپاه سلمان گفت و افزود: 8 سال دفاع مقدس ما را به پیروزی و عزت رساند.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس ما را به عزت و پیروزی رساند زیرا همه جانانه دفاع کردند و به دنبال ادای دین، تکلیف و رسالت بودند همه چه آنهایی که در صحنه نبرد بودند و چه آنهایی که در پشت صحنه آمادگی ایجاد می کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما در دفاع مقدس خود را به دنیا عرضه کردیم که با دست خالی مقابل شرق و غرب ایستادیم و از انقلاب و تمامیت عرضی ایران اسلامی دفاع کردیم.

این مسؤول با تاکید بر حفظ و نگهداشتن دفاع مقدس اظهار داشت: باید با بازگو کردن مداوم و مستمر حوزه‌های دفاع از دو آسیب فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم تا همیشه دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا بازگو و ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس حضور ماندگاری داشته است، گفت: امسال به فضل الهی هفته دفاع مقدس با شعار «من انقلابی‌ام» آغاز می شود که هر روز آن شعار ویژه خاص خود را دارد و برنامه ها نیز بر همان اساس برگزار می شود.

سردار معروفی افزود: امسال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 60 عنوان کلی و 600 برنامه خواهد داشت که این برنامه‌ها با هدف خفظ و نشر آثار دفاع مقدس و خوباوری دینی و ملی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راهبردهای برنامه های دفاع مقدس نیز گفت: تبیین نقش رهبری هدایت و فرماندهی ولی فقیه در خلق حماسه ها، تبیین قدرت دفاعی و نیروهای مسلح و بسیج از جمله راهبردها است.

فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه های اقتدار، تببین و تشریح دفاع مقدس و بصیرت افزایی،ایثارگران، محرومیت زدایی، گرامیداشت و تجلیل، امر به معروف و نهی از منکر، ورزش و سلامت، نقش طلاب و روحانیون، بسیج، امور فرهنگی، بررسی نقش مداحان در دفاع مقدس و تقویت روحیه روشنگری، اقتصاد مقاومتی، زنان برگزار می شود که در هر کدام از این حوزه ها برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

این مسؤول گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه در پنج شهرستان کنارک، ایرانشهر، خاش، زاهدان و زابل از مهمترین برنامه های حوزه اقتدار است که در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ع

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار