فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت و وزرا شعار حمایت از جوانان می‌دهند/تجدیدنظر اصلاح طلبان با ادامه شرایط فعلی در حمایت از روحانی

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: مسئولان شعار حمایت از جوانان را دادند و رأی آنها را گرفتند.

دولت روحانی، دولت پیرسالاری است/ آقازاده‌های جوان پست‌های خوبی گرفتندمحمد زارع‌فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه حل مشکلات جوانان فقط در حد شعار است، گفت: دولت و وزرا شعار حمایت از جوانان می‌دهند ولی تا الان ندیدیم که برای جوانان اتفاق مثبتی رخ دهد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه در حال حاضر بر روی جوانان خاکستر فراموشی ریخته‌اند، اظهار کرد: در شعارهای دولت و مسئولان همه شعار جوان‌پسند دادند و رأی آنها را گرفتند ولی وضعیت اشتغال جوانان مطلوب نیست.

وی تصریح کرد: ما جوانان مستعدی داریم اما متأسفانه در کشور جایگاهی ندارند، البته رانت‌خوارها و بعضی آقازاده‌ها که جوان بودند پست‌های خوبی گرفتند و جوانانی که کسی را نداشتند نتوانستند خود را نشان دهند.

فومنی با تأکید بر اینکه دولت روحانی دولت پیرسالاری است، بیان کرد: علی رغم اینکه او اعلام کرده بود ضریب سنی دولت را پایین می‌آورد اما شاهدیم که دولت با نشاط نیست و اگر قرار باشد یک مشت پیرمرد برای اکثریت جوان جامعه تصمیم بگیرند نتیجه خوبی نخواهد داشت.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه دولت حداقل باید معاونین وزرا را از میان جوانان انتخاب کنند، گفت: اگرچه یک نفر در کابینه جوان است ولی کلیت دولت پیر شده و توانایی لازم را ندارد.

وی افزود: دولت روحانی بیشتر  از آنکه عمل کند شعار می‌دهد و اکنون شاهدیم که استاندار‌ها همان استاندارهای قبلی هستند که از یک استان به استان دیگر رفته‌اند و عملا هیچ اتفاق خاصی در دولت رخ نداده است.

فومنی با اشاره به ادامه این وضعیت گفت: اگر این شرایط ادامه پیدا کند اصلاح طلبان در حمایت خود از روحانی تجدیدنظر می‌کنند و نمونه بارز آن هم اظهارات آقای عارف است که گفت اصلاح طلبان دیگر با نیروهایی غیر از خودشان ائتلاف نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که اصلاح طلبان از دولت ناراضی هستند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه روحانی اصلاح طلب نیست، تأکید کرد: ما باید به فکر یک دولت اصلاح طلب باشیم زیرا این دولت میانه است و از جناح‌های مختلف در آن حضور دارند.

وی ادامه داد:  گاهی اوقات انسان باید یک تصمیم معقول و میانه می گیرد اما این که بترسیم و به جوانان میدان ندهیم و به یک مًشت پیرمرد بازنشسته کارپس داده میدان دهیم شایسته نیست.

فومنی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و کابینه باید شجاع باشند تا در مواقع لزوم تصمیمات خوبی بگیرند و اگر روحانی موفق نشود که مقاوم‌تر صحبت کند به اصلاحات ضربه می‌خورد.

انتهای پیام/

 

ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان در انتخابات 98

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار