برپایی نمایشگاه اقتصاد منهای نفت در تربت حیدریه

نمایشگاهی با عنوان 'اقتصاد منهای نفت' با محوریت ارائه توانمندی‌های تربت حیدریه در عرصه اقتصاد مقاومتی، در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: نمایشگاه مزبور در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و تولیدات بومی در ۲۰ غرفه برپا شده است.


حسین صادق افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات و تولیدات کشاورزی، صنایع دستی، دارو‌های گیاهی و همچنین مواد غذایی منطقه برای استفاده عموم به نمایش گذاشته شده است.
 
وی گفت: در ۲ سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به افراد واجد شرایط دارای طرح در این شهرستان پرداخت شده که ۲۰۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

 مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: بازدیدکنندگان از نمایشگاه اقتصاد منهای نفت، علاوه بر بازدید از این رویداد و دریافت مشاوره‌های مذهبی، با فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی نیز آشنا می‌شوند.

نمایشگاه اقتصاد منهای نفت به مدت یک هفته در محل سالن شهید یوسفی، در میدان بسیج تربت حیدریه برای بازدید علاقه‌مندان گشوده خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.