فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حجاب سمنان ؛

ایجاد شورای امربه‌معروف در پارک الهیه سمنان

فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حجاب سمنان گفت : شورای امربه ‌معروف در پارک الهیه سمنان ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ زهرا قطبوعی فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حجاب سمنان در حاشیه بازدید مسئولان سازمان بسیج مستضعفین از پارک الهیه سمنان گفت : وجود این پایگاه بسیج در محل پارک یک ظرفیت مهم برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی است چراکه بسیاری از معضلات اجتماعی از محل پارک‌ها نشأت گرفته می‌شود.


فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حجاب سمنان با اشاره به اینکه پارک الهیه سمنان درگیر معضلات متعددی در حوزه خریدوفروش مواد مخدر، بدحجابی و روابط دختر و پسر است ، اظهار داشت : برای رفع این مشکل اعضای پایگاه بسیج مقاومت حجاب شورای امربه‌معروف را تشکیل دادند.


وی تصریح کرد: این شورا به ریاست امام جماعت این محل و با حضور برخی از معتمدین و بسیجیان این محله تشکیل‌شده است.
قطبوعی با بیان اینکه عملیات تذکر لسانی به ‌صورت مداوم در این پارک اجرا می‌شود افزود: چهار گروه پنج‌نفره در قالب 20 نفر اعضای شورای امربه‌معروف برای اجرای این فریضه فعالیت می‌کنند.


فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حجاب سمنان از اهداء سبد کالا به محرومان و مستضعفان خبر داد و بیان داشت : برگزاری کارگاه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، مشاوره پزشکی، خانواده و دینی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای محرومان و جبهه مقاومت از دیگر فعالیت‌های شاخص این پایگاه است.


وی تصریح کرد: تاکنون بالغ‌بر 40 میلیون تومان کمک‌های نقدی و 45 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در این پایگاه جمع‌آوری‌شده است.


قطبوعی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان در این پایگاه بیان کرد: دوشنبه هر هفته این طرح در محل پارک برگزار می‌شود و با استقبال خوبی از اهالی محل نیز مواجه است.


انتهای پیام / ذ


جمع آوری 40 میلیون تومان کمک های نقدی برای محرومان در پارک الهیه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار