قائم‌مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

کالاهای اساسی مردم در ماه‌های محرم و صفر تامین می شود

قائم‌مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هیچ مشکلی برای تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و شکر موردنیاز مردم در ماه محرم وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، اکبر فتحی در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی که در محل اتاق جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان اینکه در ماه محرم نیاز و تقاضای مردم برای مصرف گوشت مرغ و گوشت قرمز افزایش پیدا می‌کند اظهار داشت: با توجه به افزایش تولید این محصولات پروتئینی هیچ مشکلی برای تأمین آن‌ها نداریم.

وی درباره قیمت تنظیم بازاری گوشت مرغ برای ماه محرم افزود: قیمت گوشت مرغ منجمد کیلویی 5300 تومان در سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام استان موجود است.

فتحی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تولیدکنندگان میزان جوجه‌ریزی و تولید خود را در سامانه آنلاینی که پیش از این برای چنین ایامی پیش‌بینی شده است، اعلام می‌کنند ادامه داد: با توجه به قابلیت رصد و کنترل این سامانه می‌توان انتظار داشت که وضعیت متعادلی در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ در ماه محرم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام موظف به تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز در همه مناطق استان است، گفت: همه هیئت‌ها، دسته‌جات و مساجد که برای نذورات نیاز به گوشت قرمز و گوشت مرغ دارند می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها نیازمندی خود را تأمین کنند البته باید یک نامه معرفی از مساجد منطقه خود بیاورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه با توجه به ذخایر انبارها کمبودی در زمینه کالاهای اساسی موردنیاز مردم در، ایام سوگواری محرم و صفر وجود ندارد اظهار کرد: به منظور کمک به تهیه نذورات مردم عزادار حسینی در ماه محرم، برنج و شکر به‌صورت نامحدود و در حد نیاز برای هیئت‌های حسینی تهیه و تأمین شده است.

نواداد در پایان گفت: برنج هندی از قرار کیلویی 4 هزار تومان و شکر ایرانی از قرار کیلویی 2 هزار و 520 تومان با صدور حواله از سازمان صنعت و معدن تجارت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

تأمین کالاهای اساسی آذربایجان‌شرقی در ماه‌های محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.