جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج):

انرژی هسته‌ای ایران برای دشمن بهانه است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: انرژی هسته‌ای برای دشمن بهانه است زیرا بزرگترین ذرات خانه هسته‌ای در آمریکا قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار جواد ملکی امشب در یادواره شهدای 35 شهید معلم کاشانی  ضمن اشاره به فرا رسیدن حلول ماه محرم و حدیثی از امام علی (ع) اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای بمباران جوانان ما به کار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه شخصیت جوان در دانشگاه تا حد زیادی شکل گرفته است، افزود: اگر شخصیت فرزندان ما توسط شما معلمان به خوبی شکل گرفته باشد کسی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

مسئول مرکز اردویی کوثر قم اضافه کرد: دشمن تمام سعی خود را بر این موضوع گماشته است که به جوانان القا کند زمان قبل از انقلاب بهتر از زمان فعلی است در حالی که در آن زمان ما نه استقلال و نه آزادی داشتیم و خفقان شدیدی حاکم بود.

ملکی با بیان اینکه در قبل از انقلاب تمام مقدرات ما توسط صهیونیست و بهاییت رقم می‌خورد، تصریح کرد: امروز به فضل انقلاب دین‌مداری و مردم‌مداری بر جامعه حاکم است و بر گردن شما معلمان است که به فرزندان ما بگویید که روحانیت و مسجد ما را نجات داد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب راهنمای بشریت است، ابراز داشت: انرژی هسته‌ای برای دشمن بهانه است زیرا بزرگترین ذرات خانه هسته‌ای در آمریکا قرار دارد و لذا آنان تسلیم شدن ما را می‌خواهند اما با استقامت 40 ساله در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کردیم.

مسئول مرکز اردویی کوثر قم  ضمن اشاره به پیشنهاد آمریکا از مراکز نظامی بیان کرد: امروز توانستیم موشک با برد سه هزار کیلومتر بدون وابستگی به خارج تولید کنیم و تمامی این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه دشمن مردم فلسطین، یمن و غزه را تروریست می‌خواند، اذعان داشت: سازش با آمریکا غیرقابل امکان است زیرا راه ما راه شهدا و امام شهداست.

ملکی ضمن اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار مسلمانان در میانمار تأکید کرد: اگر یک جاسوس صهیونیست محاکمه شود همگان دم از حقوق بشر می‌زنند و لذا امروز استکبار افسارگسیخته شده است.

انتهای پیام/ب

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در یادواره شهدای 35 شهید معلم کاشانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.