لزوم احراز تائید صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بر لزوم احراز و دریافت تائید صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس شهر تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان عصر امروز در جلسه ستاد بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی آبادان با اشاره به گره خوردن دو وظیفه نیروی انتظامی در دو بخش انتظامی و ترافیکی گفت: اختلال در هر یک از این دو بخش به دیگری نیز آسیب وارد می‌کند و لذا باید دستگاه‌های مرتبط با موضوع آموزش‌وپرورش بایستی هرچه سریع‌تر در جهت اجرای مصوبات اقدام تا چیزی بر روی زمین باقی نماند.

وی با ابراز نارضایتی از قانون‌گریز بودن برخی افراد افزود: متأسفانه بارها شاهد بودیم که برخی از سرویس‌های پیش‌بینی‌شده برای مدارس بیش از ظرفیت و حد مجاز دانش آموزان را در خودرو خود حمل می‌کنند که این مسئله نیاز به اصلاح و رسیدگی جدی دارد.

تقی زاده اظهار کرد: نیروی انتظامی بدون قانون‌مداری مردم نمی‌تواند قانون را اعمال کند و لذا برای این کار دست یاری و کمک به سوی مردم دراز می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ضمن تأکید بر برپایی نشست‌های سلامت برای رانندگان سرویس مدارس و لزوم دریافت کارت سلامت تصریح کرد: دریافت تائید صلاحیت رانندگان و رعایت ظرفیت خودروها برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی مورد تأکید است.

تقی زاده از رئیس آموزش‌وپرورش خواست تا رانندگان سرویس‌ها موظف به احراز و تائید صلاحیت شوند ضمن آنکه این رانندگان به لباس‌های فرم خاص ملبس و خودرویشان نیز با برچسب مشخص شوند.

انتهای پیام/د

احراز تائید صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.