ایرانجوان بوشهر ۰ صبای قم ۰؛

ایرانجوان و صبا همچنان در حسرت پیروزی

دیدار قعر جدولی‌ها عصر روز گذشته در بوشهر برنده نداشت و در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم ایرانجوان بوشهر و صبای قم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این دیدار ساعت ۱۸ روز گذشته در استادیوم بهشتی بوشهر برگزار شد.

ایرانجوان و صبا همچنان در حسرت پیروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هر دو تیم ایرانجوان و صبا برای فرار از منطقه قرمز جدول به کسب ۳ امتیاز در این دیدار نیاز مبرم داشتند با این حال ایرانجوانی‌ها که در این دیدار میزبان نیز بودند عطش بیشتری برای دست یافتن به گل داشتند. آن‌ها در دقیقه ۱۱ صاحب یک ضربه پنالتی نیز شدند که ضربه فیض اللهی را ناییجی مهار کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم نیز سرخ‌های بوشهر بار‌ها تا آستانه گشودن دروازه مهمان خود پیش رفتند با این حملات تیم میزبان منجر به نتیجه نشد تا هر دو تیم همچنان در حسرت کسب سه امتیاز باقی بمانند.

هر دو تیم تا پیش از دیدار امروز در کسب پیروزی ناکام بودند و امیدواری زیادی داشتند تا با کسب ۳ امتیاز بازی امروز در جدول رده بندی چند رتبه صعود کنند، ولی تساوی بدون گل باعث شد تا هر دو تیم بدون کسب پیروزی در ۵ هفته ابتدایی همچنان در منطقه قرمز جدول باقی بمانند.

انتهای پیام /پ

ایرانجوان و صبا همچنان در حسرت پیروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.