دانشجویان خراسانی در نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور درخشیدند

دانشجویان علوم پزشکی منطقه ۹ آمایشی (خراسان‌های رضوی، شمالی وجنوبی) در نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، ۸ مدال کسب کردند .

در این دوره از رقابت‌ها که از19 تا 22 نو شهریور ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویان منطقه ۹ آمایشی، ۴ مدال نقره، ۳ مدال برنز انفرادی و یک مدال نقره گروهی به‌دست آوردند.


در انفرادی حیطه استدلال بالینی عارفه قارونی و سمیه مهدی پور از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ترتیب مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در حیطه فلسفه پزشکی سعید سلطانی از دانشگاه آزاداسلامی مدال نقره و امیررضا لیاقت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدال برنز این دوره را کسب کردند.

در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، فربد حاتمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مدال نقره و ندا کمندی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدال برنز این حیطه را بدست آوردند.

همچنین سیدعلیرضا خادم باشی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حیطه مدیریت نظام سلامت صاحب نشان نقره شد.

تیم منتخب منطقه ۹ آمایشی در حیطه فلسفه پزشکی با حضور آقایان سعید سلطانی، امیر رضا لیاقت، حسین آرین و خانم ناز گل رادور به مدال نقره گروهی این حیطه رسیدند.

در نهمین دوره المپیاد حدود ۲ هزار دانشجوی علوم پزشکی در ۵ حیطه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در هر حیطه دو گروه برای راهیابی به مرحله دوم انتخاب شدند.

مرحله دوم نهمین دوره المپیاد با حضور حدود ۴، ۵، ۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد و شرکت کنندگان در قالب فردی وگروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


انتهای پیام//ف. م
 
 

 

اسامی افراد برگزیده نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.