گشایش نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی مازندران

نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاوران و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی مازندران در ساری گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاوران و کارشناسان  امور  بانوان و خانواده استانداری،   فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی مازندران با عنوان   مهر و ماه همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ساری گشایش می یابد.

وی معرفی آثار برجسته علمی، پژوهشی، هنری و صنایع دستی ، مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، دستگاه های اجرایی، فرمانداری های سراسر استان را از اهداف دیگر این نمایشگاه عنوان کرد.

جمشیدی افزود: آثار جمع آوری شده از  مشاوران امور بانوان فرمانداری های ۲۲گانه ، دستگاه های اجرایی مازندران و امور بانوان و خانواده استانداری در قالب نمایشگاه مهر و ماه در  معرض بازدید  علاقمندان قرار می گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه نمایشگاه بعد از افتتاح در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور به مدت ۵ روز در گالری سوره حوزه هنری دایر است، گفت: نمایشگاه مهر و ماه در گالری سوره حوزه هنری مازندران برگزار می شود و علاقمندان می توانند از نمایشگاه دیدن کنند.

جمشیدی گفت: علاقمندان می توانند تا پایان روز  دوشنبه سوم مهرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل صبح ها  از ساعت ۸ لغایت ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند..

انتهای پیام/ م

برگزاری نمایشگاه ظرفیت های برخی از ادارات مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار