برگزاری مسابقه فرهنگی کبوتران حرم در بارگاه رضوی

همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم، مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: این مسابقه فرهنگی ویژه کودکان زائر حرم مطهر رضوی مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است که با هدف آشنا کردن کودکان با قیام عاشورا در ایام ماه محرم برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت زیارت را برای والدین فراهم می کند، لذا آستان قدس رضوی در تحقق این امر مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان طراحی و در مناسبت های مختلف برگزار می کند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان با رویکرد آشنایی کودکان با الگوهای دینی و آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورا طراحی و در ایام سوگواری سید الشهدا(ع) در حرم مطهر رضوی برپا خواهد شد.

حسینی افزود: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و انتقال ارزش‌های دینی به زائران خردسال حرم مطهر امام هشتم(ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال به مخاطبین ارائه می شود.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام// م.م

مسابقات فرهنگی در حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.