ضرورت توجه شهروندان به هشدار‌های پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: لازم است شهروندان به هشدار‌های پلیس توجه داشته باشند. از سرویس‌های دارای مجوز استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ علی قاسم‌پور، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان بیان داشت: در زمان تعطيلي مدارس، دانش‌آموزان بايد از مسيرهاي مجاز و خط‌ كشي شده و از عرض خيابان عبور كنند. چنانچه در مسير تردد دانش‌آموزان هنجارشكنان و عناصر مزاحم به هر نحوي كه براي دانش‌آموزان ايجاد مزاحمت دارند، به پليس 110 اطلاع دهید تا اقدامات قانوني صورت گيرد.

وی بیان داشت: در صورت گم شدن افراد خردسال به ماموران پليس مراجعه نموده و از آنان كمك بخواهيد. همچنین دانش‌آموزان توجه کنند وقتي كه در منزل تنها هستند درب را بر روي افراد ناشناس باز نكنند. براي تردد از وسايل نقليه عمومي استفاده و از سوار شدن به خودروهاي غريبه و ناشناس خودداري کرده و همچنین از غريبه‌ها هديه و خوراكي دريافت نكنند. اگر در منزل تنها بوديد و فرد ناشناسي به منزل شما مراجعه و يا تلفن زد هرگز به او نگوييد كه تنها هستيد.

قاسم‌پور ادامه داد: در صورت برخورد با افرادي كه اقدام به فروش مواد مخدر، سي دي هاي غیرمجاز و ... مي‌نمايند مراتب را به پليس 110 اطلاع دهيد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان افزود: جنب و جوش رهپويان عرصه علم و معرفت در جاي جاي وطن اسلامي چهره شهرها را دگرگون مي‌كند و از اين طريق روح زندگي و اميد به آينده در كالبد جامعه دميده مي‌شود در اين رهگذر مي‌طلبد بستري امن با آرامش را براي آينده‌سازان كشور فراهم آورد تا با فراغ بال و آسودگي خاطر به كسب فيض و علوم مختلف بپردازند.

وی بیان داشت: در این زمینه لازم است شهروندان به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند. از سرويس‌هاي داراي مجوز استفاده کنند و شماره پلاک وسائط نقليه موتوري(خودرو-موتورسيكلت) كه در مسير تردد دانش‌آموزان ايجاد مزاحمت مي‌کنند را به وسيله تلفن به پليس 110 اعلام تا اقدام قانوني در اين خصوص صورت گيرد.

انتهای پیام/م

لزوم استفاده از سرویس های مدارس دارای مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.