انتقال پول با صوت در نرم‌افزار جدید گوگل + فیلم

گوگل به تازگی نرم افزاری معرفی کرده است که با استفاده از آن می توانید از طریق صوت، پول انتقال دهید.

انتقال پول با صوت در نرم‌افزار جدید گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش دولت هند به دلیل مبارزه با فساد مالی و تقلب در چاپ پول، برخی از اسکناس های خود را باطل کرد. این موضوع باعث شد تا این کشور به تراکنش‌های دیجیتالی رو بیاورد.

به تازگی شرکت گوگل نرم‌افزاری برای این کشور معرفی کرده است که با استفاده از آن می توان به وسیله صوت، پول‌ها را در 55 بانک انتقال داد. این نرم افزار که گوگل آن را "تز" (GoogleTez) نام‌گذاری کرده است، با استفاده از صوت، موبایل‌های فرستنده و گیرنده پول را به هم متصل می‌کند و با سیستم امنیتی به کار رفته در آن، علاوه بر محافظت از اطلاعات کاربران، از هرگونه تقلب نیز جلوگیری می‌کند.

گوگل تز به گونه ای طراحی شده است که تراکنش‌هایی مانند برنامه‌های چت، صوت و مراحل بانکی را نشان می دهد و برای گیرنده ارسال می‌کند.

لازم به ذکر است؛ گوگل با اطلاع از این موضوع که در هند بیش از 300 میلیون گوشی وجود دارد که قابلیت NFC ندارند، این نرم افزار را بدون نیاز به NFC معرفی کرده که رقیب جدی برای نرم افزار Android Pay (نیازمند NFC) است.

این نرم افزار اکنون برای کاربران هندی منتشر شده است و به زودی در کشورهای در حال توسعه دیگری از قیبل ویتنام، اندونزی و تایلند عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

گوگل تز، نرم افزار جدید گوگل برای انتقال پول در هند

برچسب ها: google tez ، گوگل ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار