آغاز دوره آموزشی برای منتخبین مرحله نخست داوری رویداد بین‌المللی

از میان 217 ایده رسیده به دبیرخانه رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab Tehran در تهران، 31 ایده مرحله نخست داوری را با موفقیت پشت سر گذاشتند و صاحبان این ایده‌ها برای شرکت در دوره‌های آموزشی معرفی شدند.

آغاز دوره آموزشی برای منتخبین مرحله نخست داوری رویداد بین‌المللیبه  گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین کلاس آموزشی برای ایده پردازانِ راه یافته به مرحله نخست داوری رویداد بین‌المللی پنج شنبه 30 شهریور در دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران برگزار می‌شود. مطالب کلاس به زبان انگلیسی تدریس خواهد شد و دفاع پایانی از ایده‌ها نیز به زبان انگلیسی است.

31 ایده پرداز راه یافته به این مرحله پس از شرکت در کارگاه آموزشِ نحوه ارائه‌ی ایده، روز 18 مهر در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برای انتخاب یک ایده رقابت و در مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع می‌کنند.

منتخب نخستین مرحله این رویداد، در مرحله نهایی این رقابت که ماه نوامبر در برلین برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد. ایده پردازان ایرانی نخستین بار است که در این رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند.

دبیرخانه رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab در تهران اعلام کرد پس از فراخوان عمومی از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، پسا دکترا و اعضای شرکت‌های فن بازار، کارآفرینان و صاحبان ایده در زمینه‌های مختلف، ایده پردازان ایرانی، با ارایه 217 ایده، گوی سبقت را از ایده پردازان کشورهای منطقه ربودند و بیشترین تعداد ایده را برای شرکت در این رویداد بین‌المللی به دبیرخانه ارسال کردند.

امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تاریخ 18 مهر رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran را در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

برگزاری دوره آموزشی برای منتخبین مرحله نخست داوری رویداد بین‌المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار