انتقاد بایدن از ترامپ به دلیل تمسخر کلینتون در توییتر

معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از اقدام اخیر ترامپ در بازنشر فیلمی تمسخرآمیز علیه هیلاری کلینتون در توییتر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «جو بایدن»، معاون رئیس جمهور سابق  آمریکا به شدت از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور،  به سبب انتشار فیلمی علیه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات اخیر آمریکا انتقاد کرد.

بایدن در حساب توییتر خود نوشت: «من توییت دونالد ترامپ در خصوص پرتاب توپ گلف را ببینم. دیگر بس است؛ این گونه اقدامات باید متوقف شوند. کودکان ما این ویدئوها را تماشا می کنند.»

او این توییت را پس از آن منتشر کرد که دونالد ترامپ توییت یکی از طرفداران خود درباره فیلمی علیه هیلاری کلینتون را در حساب خود بازنشر کرد. در این فیلم ساختگی، دونالد ترامپ توپ گلف را به سمت هیلاری کلینتون پرتاب می کند و کلینتون که در حال سوار شدن به هواپیماست، بر اثر برخورد توپ به کمرش نقش بر زمین می شود.

گزارشها حاکی از آن است که در فیلم اصلیِ سوار شدن هیلاری کلینتون به هواپیما، که مربوط به سال 2011 است، هیچ اثری از توپ گلف نبود.

انتقاد‌های دونالد ترامپ از هیلاری کلینتون در روزهای اخیر به دنبال انتشار کتاب او به نام «چه اتفاقی افتاد؟» به شدت افزایش یافته است. کتاب جدید هیلاری کلینتون که درباره حواشی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست به تلاش های ادعایی روسیه برای دخالت در انتخابات، تصمیم جیمز کومی برای بازنگری در تحقیقات سرور ایمیل های شخصی کلینتون و بسیاری مسائل دیگر پرداخته است.

دونالد ترامپ پیش از این هم با انتقاد از هیلاری کلینتون در حساب توییتر خود نوشته بود: کلینتون متقلب همه چیز و همه کس را برای شکست در انتخابات آمریکا مقصر دانست؛ به جز خودش. او در مناظره ها شکست خورد و از مسیرش خارج شد. او مبالغ زیادی را هم صرف کرد؛ اما بی نتیجه بود.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، هم پیشتر اعلام کرد: هیلاری کلینتون داستان های دروغینی در کتاب خود آورده است.


انتهای پیام/

انتقاد شدید بایدن از ترامپ به دلیل تمسخر هیلاری کلینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار