پایان مسابقات لیگ دسته اول و دوم والیبال بانوان مازندران

مسابقات لیگ دسته اول و دوم والیبال بانوان مازندران با قهرمانی تیم های هیات والیبال بابل و بیمارستان شمال آمل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات لیگ آزاد دسته اول و دوم والیبال بانوان مازندران که در سالن مرحوم مجدآرا بهنمیر جریان داشت با قهرمانی تیم های هیات والیبال بابل و بیمارستان شمال آمل خاتمه یافت.

 در رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان مازندران، چهارتیم به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که تیم هیات والیبال بابل با سه برد قهرمان شد و شهرداری امیرکلا با دو برد و یک باخت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. ستارگان بابلسر با یک و دو باخت در جایگاه سوم قرار و هیات والیبال آمل با سه باخت و بدون برد و رتبه به کارش پایان داد.

در لیگ دسته دوم هم تیم های ولیزاده قائم شهر و بیمارستان شمال آمل با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به ترتیب از سد تیم های مبل محیا بهنمیر و ایرانیان ساری گذشتند و به فینال راه یافتند.

تیم بیمارستان شمال آمل برای کسب عنوان نخست لیگ دسته دوم والیبال بانوان مازندران، با حساب ۳ بر ۱ ولیزاده قائمشهر را شکست داد.

در دیدار رده بندی، تیم میل محیا بهنمیر با نتیجه قاطع ۳ بر صفر ایرانیان ساری را مغلوب کرد و سوم شد.

بهنمیری ها در اولین تجربه لیگی با بازیکنان نوجوان خود شگفتی ساز شدند و به لیگ دسته اول صعود کردند.

گفتنی است؛ مسابقات لیگ دسته دوم والیبال بانوان مازندران با حضور ۱۶ تیم برگزار شد و چهار تیم برتر رقابت ها به لیگ دسته اول صعود کردند.

انتهای پیام/ م

پایان مسابقات والیبال بانوان مازندران با قهرمانی هیات والیبال بابل و بیمارستان شمال آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.