آیت الله خاتمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بررسی چند طرح در سومین اجلاس خبرگان/همه پرسی اقلیم کردستان ساماندهی اسرائیل جدید در منطقه است

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت:همه‌پرسی اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی اسرائیل جدید در منطقه است را بررسی می‌کنیم.

بررسی چند طرح در سومین اجلاس خبرگان/همه پرسی اقلیم کردستان ساماندهی اسرائیل جدید در منطقه استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی دو فوریتی کمیسیون سیاسی و اجتماعی که تبدیل به سه کمیسیون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود را بررسی می کنیم.

وی افزود: افزایش تعداد اعضای کمیسیون سیاسی و کمیسیون پاسداری از ولایت فقیه و همچنین طرحی از کمیسیون اصل 170 و 109 نیز آمده است و اگر فرصت شد وارد بحث اصلاح آیین‌نامه انتخابات خبرگان نیز خواهیم شد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: این چند طرحی است که امروز و فردا بررسی می شود و پنج شنبه نیز زیارت مرقد امام خمینی(ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و پس از آن دیدار با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و همچنین هفته دفاع مقدس و  مسائلی که در جهان اسلام می‌گذرد را مورد بحث قرار می دهیم و موضع‌گیری ها سبب هم افزایی خواهد شد و دنیا خواهد فهمید که مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیروی از اهداف بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری همصدا هستند.

وی در پایان گفت: موضوع میانمار و همه پرسی در اقلیم کردستان که در حقیقت ساماندهی یک اسرائیل جدید در منطقه است را در این اجلاس بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

جزئیات سومین اجلاس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار