خارگ پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی ندارد

دفاتر خدمات‌رسان یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های بحق مردم خارگ است و انتظار می‌رود دفاتر پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی در این جزیره راه‌اندازی شود.

خارگ پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جزیره خارگ دارای موقعیت خاصی است که با توجه به شرایط ویژه تردد به جزیره نیاز است که خدمات مناسبی برای دسترسی مردم ایجاد شود.

هرچند که در سال‌های اخیر خدمات خوب و متنوعی برای مردم در جزیره خارگ ارائه شده است ولی هنوز هم کمبودها و نواقصی در این زمینه احساس می‌شود که باید برای رفع آن تلاش ویژه صورت گیرد.

دفاتر خدماتی همچون دفتر اسناد رسمی، پلیس ۱۰+ و پزشکی قانونی از جمله دفترهایی هستند که مردم به صورت مستمر به آنها نیاز دارند و حضور آنها در هر محل و شهری یک ضرورت محسوب می‌شود.

نبود دفاتر خدمات‌رسانی در جزیره خارگ باعث می‌شود تا اهالی برای انجام امور خود در این دفاتر با مشکلاتی روبرو باشند و نیاز به تردد به خارج از جزیره داشته باشند.

استقرار دفاتر خدمات‌رسان یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های به حق مردم خارگ است و انتظار می‌رود دفاتر پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی در این جزیره راه‌اندازی شود.

مهدی باقری رئیس شورای شهر خارگ قبلا به خبرنگار مهر گفته بود: طبق قانون به شهرهای کوچک و با جمعیت کم دفتر پلیس +١٠ تعلق نمی‌گیرد ولی با پیگیری شورا با مرکز ناجی تهران و فاوای نیروی انتظامی بوشهر و مصوبه حمایت مالی شورا و سه سال تامین مکان رایگان توسط شهرداری، مجوز راه‌اندازی این مرکز در خارگ صادر شد.

رئیس شورای شهر خارگ گفت: در فراخوان سال گذشته اسم جزیره خارگ برای اولین بار در لیست مراکز پلیس + ١٠ آورده شد.

وی اضافه کرد: با گزینش متقاضیان و معرفی متولی، امروز نماینده فاوای نیروی انتظامی استان بوشهر برای تایید مکان مورد نظر و طی سایر امورات قانونی حضور یافت تا انشاءالله این مرکز تا پایان ماه راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس ۱۰+ و دفتر اسناد رسمی در خارگ راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات تردد در جهت تسهیل خدمات رسانی به مردم عزیز خارگ این خدمات به نوبت و با پیگیری‌های مستمر در خارگ مستقر خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اینکه دفتر اسناد رسمی، پلیس ۱۰+ و پزشکی قانونی از خدمات مورد پیگیری ویژه این بخشداری است گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تشکیل جلسات با مسئولین استانی و شهرستانی و با رایزنی با یکی از دفاتر اسناد رسمی استان و با حمایت شهرداری و شورای محلی برای استقرار دفتر اسناد رسمی در شهر در نظر گرفته شده که تا چند روز آینده مستقر و آماده خدمات رسانی به مردم خواهد شد همچنین استقرار پلیس ۱۰+ و پزشکی قانونی که در حال پیگیری و به‌زودی خبرهای خوبی در این زمینه به مردم خواهیم داد.

رضایی در پایان از تمام دستگاه‌ها خصوصاً دستگاه امنیتی و دادگاه در راستای کمک به استقرار این دفاتر رسانی به‌ویژه پزشکی قانونی تشکر کرد.

انتهای پیام/ز

لزوم استقرار دفاتر خدماتی

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.