بازهم اعتراض کارگران آذرآب اراک؛۲۸ شهریور + عکس

جمعی کارگران آذرآب اراک امروز ۲۸ شهریورماه برای چندمین بار به محقق نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن مطالباتشان معوقه اعتراض کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جمعی کارگران آذرآب امروز  28 شهریورماه برای چندمین بار این بار در بلوار منتهی به میدان امام خمینی شهر اراک به محقق نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن مطالباتشان معوقه اعتراض کردند.

بازهم اعتراض کارگران آذرآب اراک؛۲۸ شهریور + عکس

کارگران شرکت آذرآب اراک همچنین در تاریخ‌های ۱۲ شهریور، ۸ شهریور، یکم شهریور، ۱۵ مرداد، ۳۱ تیر و ۲۵ تیر و اواخر اردیبهشت ماه، هم با تجمع وراهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند؛ و هربار با قول مساعد مسولان مختلف استان مرکزی برای پیگری مطالباتشان به کارخانه بازگشتند.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج

هشتمین تجمع اعتراضی  کارگران آذرآب  درسال96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
فقط کارگرای اونا صاحب حق هستن و وقتی باهاشون برخورد میشه باید بهشون حق داد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
واقعا خرج نمیرسه ،پول دانشگاه یک میلیون و پونصد هزار تومان