استاندار خراسان جنوبی:

مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال مطالبه‌گری جدی مردم است

استاندار خراسان جنوبی گفت:وظیفه تمامی کارگزاران دولت است که در راستای رفع مشکلات مردم و اجرایی کردن شعارهای دولت از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمد مهدی مروج‌ الشریعه استاندار خراسان جنوبی شب گذشته در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی گفت:مسئولان باید با عزم جدی و برنامه‌های هدف‌دار، منظم، اجرایی، اثربخش و ثمربخش در عرصه‌های مختلف جهت حل مسائل، مشکلات و پیشبرد اهداف استان ورود پیدا کنند.

وی افزود:برای پیشبرد اهداف و توسعه و رونق استان یک تابلوی مشخص و زمان‌بندی شده توسط مدیران دستگاه تنظیم و براساس آن مسائل پیش برده شود.

محمد مهدی مروج‌ الشریعه همچنین ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی را بهترین و اساسی‌ترین جلسه تصمیم‌گیری جهت توسعه همه جانبه در استان عنوان کرد و گفت:در سطح استان پس از شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هیچ چیز بالاتر و مهم‌تر از این ستاد نیست.

استاندار خراسان جنوبی افزود:هفت سال متوالی است که از سوی مقام معظم رهبری شعار سال در حوزه اقتصاد نامگذاری می‌شود که این خود یک فصل ‌الخطاب برای همه کیان نظام است و تنها مختص دولت نیست و در این راستا همه ارکان نظام باید همکاری کنند.

وی گفت:تکلیف همه اجزای نظام بخش دولتی،غیردولتی،دستگاه‌های امنیتی،نظامی،انتظامی و مؤسسات،وابسته به قوای سه گانه نظام است که در راستای تحقق  اقتصاد مقاومتی تلاش و همکاری و هم افزایی داشته باشند.

محمد مهدی مروج‌الشریعه اظهار کرد:متأسفانه بنیان‌های طبیعی این استان به دلیل بروز خشکسالی‌های سنگین با دوره‌های طولانی و کاهش منابع آبی به ضعف جدی استان تبدیل شده است و با اینکه این استان به لحاظ  فقدان منابع آبی دچار معضل شده است اما نباید به خاطر یک معضل از مسیر توسعه استان غافل شویم.

انتهای پیام/غ

سخنان استاندار خراسان جنوبی در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.