حسن‌بیکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ بداند که ایران تحت هیچ شرایطی تسلیم خواسته‌های آنها نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت:سیاست‌های دوگانه آمریکا برای تحت فشار قرار دان ایران است تا این کشور را تسلیم خواسته‌های خود کنند.

روحانی  پیام قدرت ایران را از پشت تریبون سازمان ملل به جهانیان اعلام کند/ابوالفضل حسن‌بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سیاست‌های ضد و نقیض ترامپ درباره برجام اظهار کرد: آمریکایی‌ها در سطح بین المللی منزوی هستند و رفتارشان بیشتر مانور داخلی دارد. 

وی با اشاره به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل افزود: سیاست‌های دوگانه دولت آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران است تا این کشور را تسلیم خواسته‌های خود کند در حالی که ترامپ به خوبی می‌داند که ایران تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهد شد.

نماینده مردم دامغان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی فرمودند که هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد و فرموده ایشان اساس سیاست ما در برخورد با نقض برجام از سوی آمریکاست. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان اظهار کرد: روحانی طبق قولی که به منظور اجرایی شدن برجام به ملت ایران داده است، باید با هر مسئله‌ای که بخواهد این قرارداد را نقض کند به شدت برخورد کند.

حسن بیکی افزود: رئیس جمهور باید پیام قدرت ایران را از پشت تریبون سازمان ملل به جهانیان اعلام کند و ترامپ را زیر پای خود له کند همان طور که مقام معظم رهبری در سال 66 در سازمان ملل سیاست های آمریکا را  نقد کردند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار