اولیایی: مسائل فنی چه ارتباطی به عضو اقتصادی هیئت مدیره دارد؟!/ استقلالی ها اخلاق را هم باختند

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال نسبت به افشاگری مسئولان این باشگاه در برنامه دیشب نود واکنش نشان داد.

اولیایی در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاق های شب گذشته برنامه 90 اظهار داشت: برای مسائلی که شب گذشته در برنامه 90 رخ داد متأسف هستم. استقلال جدا از شکست در مسائل فنی، در برنامه 90  اخلاق را هم باخت.

او ادامه داد: جای سؤال دارد فردی که به عنوان عضو اقتصادی و درآمدزایی به هیئت مدیره استقلال آمده است چگونه تصمیم می‌گیرد که 2 کاپیتان تیم را از حضور در تمرینات محروم کند؟  واقعاً این مسئله جای ناراحتی دارد. مگر این آقا را با سابقه اقتصادی به هیت مدیره آورده اند که در مسائل فنی  کارشناس باشد؟

اولیایی افزود: حتما کارشناس فنی هیئت مدیره یعنی جواد قراب خواب بوده است که ملکی (عضو اقتصادی) تصمیم می‌گیرد کاپیتان‌ها را محروم کند. تمام مسائل پیش آمده از جمله پرده‌ دری و سکوت های کشنده نشان می‌دهد این آقایان برای حضور در باشگاه‌های محلی ساخته شده‌اند نه باشگاه بزرگی مانند استقلال. خدا را شکر همه هواداران اندازه این افراد را در برنامه شب گذشته دیدند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقایانی که همدیگر را به دروغ متهم می‌کنند، حافظ منافع باشگاه شده‌اند! به نظرم انتخاب‌های غلط و تفکر سکویی، سبب  رخ دادن چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال شده است.

اولیایی افزود: واقعاً نمی‌دانم عضو اقتصادی چرا باید دستورالعمل صادر کند؟ بنابراین جواد قراب هم به عنوان عضو فنی هیئت مدیره بهتر است سراغ کار اقتصادی برود!

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بیان کرد: مدیرعامل، سرمربی، هیئت مدیره و ... ، هیچ چیز در این باشگاه در جای خود قرار ندارد و این افراد تنها هواداران را به سخره گرفته‌اند . واقعاً ناراحتی هواداران به جا است. در هر صورت امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با دل هواداران بازی نشود و مدام در بیانیه اعلام نکنند که آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند، چرا که اینطور آنها را فقط به سخره گرفتند. اکنون بیش از پیش نیاز است پیشنهاد تشکیل مجمع واقعی باشگاه که پیشنهاد من بود، نیاز است.

انتهای پیام/

واکنش اولیایی به افشاگری مسئولان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
تو نمی خواهد اظهار فضل بکنی . زمان خودت توی استقلال بیشتر گند کاری بود .
آخرین اخبار