آیت الله بهشتی در نطق پیش از دستور؛

دشمنان با طرح جدایی کردستان عراق خواب فتنه دیگری در منطقه دیده‌اند

عضو مجلس خبرگان گفت: دشمنان با طرح موضوع جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند.

نطق آیت الله بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت الله بهشتی دومین سخنران پیش از دستور اجلاسیه سوم مجلس خبرگان رهبری بود که در نطق خویش به معضلات فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

وی با بیان اینکه پرهیز مجالس عزاداری امام حسین (ع) از طرح خرافات و مطالب پوچ ضرورت دارد، گفت:  تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی و عمق بخشی به مطالعات و اصلاح برخی شیوه های آموزشی تقدم دارد.

آیت الله بهشتی به برخی نا هنجاری ها همچون افزایش طلاق ، اعتیاد و بروز بزهکاری های اجتماعی و تاسیس برخی موسسات اعتباری با نامه ائمه اطهار (ع) انتقاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی به ویژه کشتار مسلمانان از مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی ، حشد الشعبی و جبهه مقاومت تجلیل کرد و از مواضع دوگانه و تفاوت قول و عمل کشور های غربی و برخی مدعیان حقوق بشر که در زبان تروریست را محکوم کرده اما در عمل از آنها حمایت می کنند به شدت انتقاد کرد .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت : پس از فروکش کردن داعش و شکست آنها در منطقه دشمنان با طرح موضوع جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی خواب فنته دیگری را در منطقه دیده اند .

انتهای پیام/

 

اهداف دشمنان از جدایی کردستان عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار