توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند کرمانی

در آستانه سال تحصیلی جدید پنج هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۷۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند استان کرمان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه این بسته های لوازم التحریر از محل اعتبارات کمیته امداد مرکز تهیه و برای توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت به استان کرمان ارسال شده است، گفت: این اقلام با هدف کمک به تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بین آنها توزیع می شود.
وی با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید پنج هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۷۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند استان کرمان توزیع شده است، افزود: این اقلام شامل کیف، دفتر و نوشت افزار بوده که با اولویت دانش آموزان یتیم توزیع شده است.
شیبانی گفت: ۱۸ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید خدمات فرهنگی به این دانش آموزان ارائه می شود.
وی درادامه با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و نیازمندی دانش آموزان مددجو به لوازم التحریر، از همه مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در تأمین بسته‌های تحصیلی و رفع احتیاجات دانش آموزان نیازمند، کمیته امداد را کنند.
شیبانی با بیان اینکه رفع نیازهای فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت از اولویت های این نهاد است، یادآورشد: تقویت بنیه فکری و تحصیلی دانش آموزان بستگی به تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دارد تا به این ترتیب با آرامش فکری بیشتری به ادامه تحصیل بپردازند.
انتهای پیام/ی

توزیع لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار