نماینده ولی فقیه در همدان:

دشمنان میخواهند چهره روحانیت را خراب کنند

نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌دانند انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه برخواسته به همین دلیل روحانیون را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

دشمنان میخواهند چهره روحانیت را خراب کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در جمع روحانیون شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: در حال حاضر کوچکترین رفتار ما روحانیون زیر ذره بین است و دشمن نیز کوچکترین اشتباه ما را برجسته و در بین مردم منتشر می‌کند تا چهره روحانیت را خراب کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه برخواسته است تصریح کرد: به همین دلیل نیز دشمنان روحانیون را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از عدم روحیه نقدپذیری در جامعه عنوان کرد: به فرموده قرآن کریم برخی از مردم از  شنیدن موعظه فرار می‎‌کنند و اگر دقت کنید می‌بینید در حال حاضر برخی از مردم نیز از شنیدن روضه، منبر و غیره فراری هستند چرا که شیطان آنها را تشویق به معصیت می‌کند.

آیت الله محمدی با تاکید براینکه دشمنان روحانیت شیعه بسیار هستند ابراز کرد: حالا که ما در سنگر حق قرار گرفتیم باید کار درست را انجام دهیم به همین دلیل می‌گویم در این دوران وانفسای یا نباید طلبه شد یا اگر بناست در این لباس بمانیم باید به لوازم این کار نیز ملتزم شویم.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید خود را به جهاد علمی، جهاد عملی و خودسازی و جهاد تبلیغی مجهز کنند تاکید کرد: بدانید اگر کسی لباس دین به تن کند اما در این سه عرصه جهادگر نباشد، باخته است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با انتقاد از بی‌توجهی روحانیون به مباحث علمی گفت: مردم هر ضعفی از ما ببینند به حساب ائمه اطهار(ع) و مکتبمان می‌گذارند بنابراین اگر می‌خواهیم آبروی مکتب اهل بیت(ع) را حفظ کنیم باید ضعف علمی خود را جبران کنیم.

انتهای پیام/ص.ف

روحانیون زیر ذره بین دشمن قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.