افتتاح کارگاه حرفه آموزی با حضور مقامات کشوری

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: 14 کارگاه حرفه آموزی با حضور مدیر نمایندگی بنیاد تعاون سازمان زندان‌های کشور، در کانون اصلاح و تربیت برای زندانیان زن افتتاح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛منصور بیگلری مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: در بند نسوان، کارگاه های خیاطی، قالیبافی، ویترای، کارگاه تولید انواع ترشی جات و خیار شور با مشارکت بخش خصوصی و به همت مسئولان زندان‌های استان افتتاح شد.


وی از افتتاح کارگاه های خیاطی، قالیبافی، تریکو، صنایع دستی و پارکینگ خودرو برای درآمدزایی زندانیان مرد در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این اقدامات با هدف کمک به حرفه آموزی و اشتغال زندانیان انجام می‌شود تا پس از رهایی از زندان، امکان کار و اشتغال و رونق و تولید برای زندانیان فراهم باشد.


مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه علت گرفتاری ۸۰ درصد از زندانیان استان را بیکاری و مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: کمک به حرفه آموزی و مهارت آموزی زندانیان، برگزاری دوره های ارزشمند احکام و قرآن به منظور پرورش اخلاق شایسته و پرهیز از خشونت، از دیگر برنامه‌های در دست انجام در زندان های استان است.

 

انتهای پیام/ز

مهارت اموزی زندانیان با هدف اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار