طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران از اواسط مهر ماه/ مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود بعد از سفر نیویورک روحانی

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: مراسم اصلی دانشجویان نو ورود با حضور رئیس جمهور بعد از سفر نیویورک انجام می‌شود.

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران اواسط مهرماه صورت می گیردمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراسم استقبال دانشجویان  ورودی جدید این دانشگاه گفت: 29 شهریور ماه سال جاری طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه تهران در محل نماز جمعه این دانشگاه از دانشجویان ورودی جدید استقبال می شود.

وی ادامه داد: این مراسم شامل دو بخش و با حضور خانواده‌های این دانشجویان برگزار می‌شود که اطلاعاتی از سوی مسئولین و مشاوران این دانشگاه به خانواده دانشجویان ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: طبق برنامه‌های هرساله این دانشگاه طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورود به مدت 10 روز از تاریخ 16 مهرماه سال جاری تا 26 در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

سرسنگی با اشاره به اینکه امسال دانشگاه تهران میزبان 4500 دانشجوی کارشناسی است یادآور شد: قرار است مراسم اصلی آیین ورود دانشجویان در دانشگاه با حضور رئیس جمهوری بعد از سفر نیویورک به کشور صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران از اواسط مهرماه آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
من سال 93 ارشد تهران قبول شدم جالب بود تو فرم پایش سلامت هرچی خواسته بودن خودشون نوشته بودن اصلا من پایش سلامت نشده بودم