خرمگاه:نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران می کنیم

مربی تیم استقلال گفت: تیم ذوب آهن کادرفنی خوبی دارد و امیدواریم با تلاشی که انجام می دهیم نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران کنیم.

خرمگاه:بازی با ذوب آهن سخت استبه گزارش خبرنگار خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال  مقابل ذوب آهن به جای منصوریان در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد:بازی فردا سخت است با تیمی بازی داریم که بازیکنانش حدود شش سال بدون تغییر کنار هم‌ بازی کرده اند. تیم ذوب آهن کادرفنی خوبی دارد و امیدواریم با تلاشی که انجام می دهیم نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران کنیم.بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند و این موضوع برای بازی با ذوب آهن نوید بخش است.

او ادامه داد: باید درباره مسائل فنی صحبت کنم و درباره مسائل غیر فنی مانند غیبت رحمتی در تمرینات حرفی ندارم. مجتبی جباری و مهدی رحمتی بازیکنان استقلال هستند و باید انسجام تیمی ما حفظ شود.خدا را شاکرم با وجود اتفاقات اخیر بازیکنان ما همدلی خود را از دست نداده اند و این بزرگترین موهبت استقلال است اگر بازی با پارس جنوبی توپ هایمان وارد دروازه می شد شرایط فرق می کرد.

مربی تیم استقلال در ادامه گفت: اعتقاد دارم قلعه نویی هم از خانواده استقلال است و بیرون از زمین همه استقلالی هستیم اما در زمین شرایط متفاوت است و کادر فنی 2 تیم تلاش می کنند تاپیروز میدان باشند.

او درباره وضعیت مصدومان استقلال، افزود: داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی از ناحیه پا به دلیل شرایط نامناسب زمین آسیب دیده هستند.در چهل روز گذشته تمرینات مان را تنها در زمین شماره ۲ آزادی برگزار کردیم و این موضوع باعث شده تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.مجید حسینی می تواند تیم را در بازی فردا همراهی کند و امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان از بازی های بعدی همراه تیم خواهند بود.
 
مربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره اینکه چه تدابیری در نظر دارند تا مرتضی تبریزی را در بازی فردا مهار کنند،بیان کرد: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و همچنین از بازیکنان قابلی هم بهره می برد.همان طور که در ابتدا اعلام کردم اگر توپ‌های ما در بازی‌های گذشته گل می‌شد اکنون چنین صحبت هایی مطرح نمی شد.مطمئنم با تمرین هایی که پشت سر گذاشتیم می توانیم تیم ذوب آهن را شکست دهیم.
 
او درباره گل نزدن مهاجمان تیم استقلال در این فصل گفت: ما باید ابتدا مشکل ضربات بازیکنان به تیرک دروازه حریفان را حل کنیم. با وجود اینکه به شانس اعتقادی ندارم اما امیدوارم بدشانسی های تیم تمام شود و توپ های ما به گل تبدیل شوند.
 
خرمگاه در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در این چند هفته اخیر از ترکیب ثابتی استفاده نکرده است،گفت: وقتی شما در یک پست چهار بازیکن را از دست می‌دهید مجبور به تغییر می‌شوید. در ابتدا فصل چند هافبک خود را نداشتیم و از طرفی دو بازیکن دفاع وسط تیم مصدوم شدند و ما مجبور شدبم از پست‌های دیگر بازیکنانی را به کار بگیریم. ما هم تمایلی به جا به جایی زیاد در تیم نداریم اما برحسب شرایط مجبوریم ترکیب تیم را تغییر دهیم.
 
او ادامه داد:  ما از ابتدای فصل تاکنون ۹ یا ۱۰ بازیکن مصدوم داشته‌ایم. برخی از این بازیکنان در بازی و برخی دیگر به خاطر زمین تمرین ما مصدوم شده‌اند،همچنین باید بگویم 6 بازیکن تیم از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدند.سال گذشته هم مشکل مصدومیت از ناحیه  پا در تیم استقلال داشتیم که به دلیل شرایط نامناسب زمین تمرین بو. از زمانی که در زمین شماره 2 آزادی تمرین می کنیم میزان مصدومیت های بازیکنان تیم ما کمتر شده است.
 
 انتهای پیام/
 

اظهارات مربی تیم استقلال درباره دیدار با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار