بدهی چهار میلیارد ریالی تیم فولاد یزد به مربی خارجی/مهلت پرداخت حداکثر تا فردا چهارشنبه، 29 شهریور ماه

مدیرعامل باشگاه دستجردی گفت: اگر بدهی پرداخت نشود برای انتقال واگذاری امتیاز تیم به ترمه دستجری ، قطعا سایر جرایم دیگر نیز در انتظار فوتبال یزد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید علی پاکزاد مقدم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی  درمورد بدهی های گذشته تیم فولاد یزد به مربی خارجی خود،دینکو، از کشو کرواسی ، حدود چهار میلیارد ریال بدهی دارد که فدراسیون بین المللی فوتبال ، فیفا ، حکم قطعی را صادر کرد، باید حداکثر تا فردا چهارشنبه، 29 شهریور ماه جاری پرداخت شود.

مدیرعامل ترمه دستجردی یزد بیان کرد: بر اساس نامه فدراسیون فوتبال که به باشگاه ابلاغ شد ، اگر بدهی مربی خارجی فولاد در موعد مقرر پرداخت نشود ، با ایجاد مشکل اساسی برای انتقال واگذاری امتیاز تیم به ترمه دستجری ، قطعا سایر جرایم دیگر نیز در انتظار فوتبال یزد خواهد بود.

وی  خواستار مشخص شدن تکلیف بدهی های گذشته تیم فوتبال این استان به افراد حقیقی و حقوقی شد.

 پاکزاد مقدم به روند شکل گیری ، اهداف و آخرین وضعیت تیم فوتبال ترمه دستجردی یزد در لیگ 2 باشگاه های کشور اشاره کرد و افزود: مهمترین دغدغه مسئولان تیم ، وجود بدهی های گذشته از تیم های فولاد و وحدت یزد است که همچنان به قوت خود باقی است.

پاکزاد با اشاره به اینکه در خصوص بدهی ها ، مسئولان اجرایی و ورزشی استان در جریان هستند و ازسوی این باشگاه بارها پیگیری های لازم شد، تصریح کرد: هرگونه همراهی و همکاری نکردن در خصوص پرداخت به موقع بدهی ها موجب ضرر و زیان به فوتبال استان یزد و نماینده آن در لیگ 2 خواهد شد.

وی تصریح کرد: عمده تقاضای مسئولان تیم ترمه دستجردی از مسئولان همان حمایت های معنوی و پیگیری جدی برای پرداخت بدهی های گذشته تیم به افراد و دینکو است ، چون این باشگاه برای انجام برنامه های خود مشکل مالی ندارد.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه ترمه دستجردی یزد گفت: مهمترین دغدغه کنونی تیم فوتبال ترمه دستجردی در لیگ امسال ، وجود بدهی های گذشته تیم های فولاد و وحدت و ضرورت پرداخت به موقع کامل آنهاست که باید اقدام شود.

مهدی دستجردی افزود: فدراسیون بین المللی فوتبال قطعا در احکام خود جدی است و باید در موعد مقرر نسبت به انجام تعهد توسط مسئولان باشگاه فولاد و وحدت اقدام شود تا تیم تازه تشکیل شده به عنوان نماینده استان با قوت رقابت های خود را ادامه دهد.
وی به هدف های ورود این باشگاه در لیگ دسته 2 کشور اشاره کرد و مهمترین آنها را حفظ سهمیه یزد در لیگ 2 ، ایجاد نشاط در جامعه و به خصوص برای جوانان و اعتبار بخشی به این رشته در استان ذکر کرد .

این مسئول تصریح کرد: باشگاه ترمه دستجردی مشکل مالی ندارد و برای تیمداری دارای طرح های مختلف است و فقط به حمایت

های معنوی مسئولان اجرایی و ورزشی و همچنین انجام تعهدات در خصوص بدهی های گذشته تیم نیاز دارد.
دستجردی به اهمیت همراهی خبرنگاران در پوشش و انعکاس صحیح اخبار و مطالب باشگاه ترمه دستجردی و تیم فوتبال آن در لیگ دسته 2امسال کشور اشاره کرد و تداوم همراهی ها را خواستار شد.

در این نشست که سرپرست تیم ترمه دستجردی نیز حضور داشت به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

تیم فوتبال فولاد یزد که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام ماند و به دسته 2 سقوط کرد در چند سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بوده و بدهی سنگینی از خود بر جا گذاشته است طوری که در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ 2 در برابر حریف خود ظاهر نشد.

همین امر، مسوولان ورزش استان را به تکاپو انداخت و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار شد و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی تیم ترمه دستجردی در رقابتها حاضر شود.

تیم فولاد، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور است که پس از غیبت در نخستین مسابقه خود، در هفته دوم این رقابت ها در رشت 2 بر صفر مغلوب تیم داماش گیلانیان شد.

تیم فوتبال ترمه دستجردی یزد در هفته سوم این رقایت ها با قرعه استراحت مواجه شد و در هفته چهارم نیز در روز چهارشنبه پنجم مهرماه 1396 از ساعت 13 میزبان تیم شاهین بوشهر است.

بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی ،گل ابریشم، ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.

در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر ،استقلال جنوب، ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر، پالایش آبادان، با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/ ی

مهمترین دغدغه کنونی تیم فوتبال وجود بدهی های گذشته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.