تجمیع امور بیمه ای دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 8 کشور

مدیر خدمات پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تجمیع امور بیمه ای دانشگاه های علوم پزشکی قطب منطقه 8 کشور خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سعید بابایی مدیر خدمات پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: این امر در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای شعارسال 95 اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در برنامه صرفه جویی هزینه ها و دریافت بیشتر پوشش های فنی و تخصصی در مدیریت ریسک بویژه بیمه نامه های مورد نیاز دانشگاه ها و مراکز تابعه در حال انجام است.
وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح نشست های متعدد کارشناسی با حضور مدیران خدمات پشتیبانی و کارشناسان مربوطه در دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 8 کشور و کارشناسان وزارت متبوع برگزار شده است.
وی گفت: تجمیع امور بیمه­ ای و انجام فرآیند مناقصه فنی و تخصصی مربوطه با محدودیت عملیاتی و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان مسئول قطب منطقه 8 کشور آغاز و روند کار با سرعت و دقت در حال انجام است.
وی افزود: در این فرایند خرید بیمه نامه ها شامل تکمیل درمان، مسئولیت مدنی جامع کارفرما در مقابل اشخاص ثالث، مسئولیت مدنی مسئولین فنی مراکز درمانی و بهداشتی، مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان، بیمه عمر و حادثه، آتش سوزی، شخص ثالث و بدنه وسايط نقلیه به صورت تجمیعی از شرکت برنده که از طریق مناقصه در هفته پایانی شهریور مشخص می شود، صورت می­ گیرد.

وی کاهش هزینه های بیمه ای و افزایش ابعاد فنی بیمه نامه ها در تمامی فعالیت های دانشگاه اعم از مدیریتی و درمانی را از مزایای طرح تجمیع امور بیمه ای عنوان کرد.
بابایی عنوان کرد: تجربه قبلی این تجمیع در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیانگر کاهش چشمگیر هزینه ها بوده است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار