ساخت دستگاه تولید حفاظ های نئوپانی در آذربایجان شرقی

مدیرعامل یکی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی از ساخت دستگاهی برای تولید حفاظ های نئوپانی لوله های مسی در این واحد تولیدی و صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدرضا مقیمی مدیرعامل یکی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی اصل گفت: با ساخت این دستگاه علاوه بر 30 درصد صرفه جویی اقتصادی، از ایجاد ضایعات و آلودگی محیط زیست جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه ماهانه یک هزار حفاظ برای لوله های مسی این کارخانه استفاده می شود، اظهار کرد: پیش از ساخت این دستگاه مجبور بودیم از صفحه های نئوپانی استفاده کنیم که در اثر برش و تهیه این حفاظ ها، یک سوم از ورق نئوپان به صورت ضایعات به هدر می رفت.

پیشکسوت صنعت ایران یادآوری کرد: ضایعات حاصل از برش این ورق ها سوزانده و موجب آلودگی محیط زیست می شد که با ساخت این دستگاه از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری می شود.

مقیمی اصل با بیان اینکه بیشتر دستگاه های مورد نیاز مجموعه کارخانجات تحت پوشش گروه ما توسط خودمان تولید می شود، ادامه داد: تولید کنندگان ایرانی دارای هوش و استعداد بالایی هستند و اگر از آن ها حمایت شود، می توانند کشور را به توسعه و پیشرفت برسانند.

وی انتظار تولید کنندگان از دولت را تقویت امنیت سرمایه گذاری موجود در کشور، نظارت بر کار تولید کنندگان و بیان عیب ها برای رفع اشکالات و آمیزش ظرفیت های نظری و تئوری دولت با توان حرفه ای بخش خصوصی اعلام کرد.

سیدرضا مقیمی اصل سال گذشته به عنوان پیشکسوت صنعت ایران انتخاب و مورد تجلیل و قدردانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ش

جلوگیری از آلودگی محیط زیست با ساخت دستگاه تولید حفاظ های نئوپانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.