مشارکت یک میلیارد تومانی کردستانی ها درکمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم نیکوکار استان در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد تومان از طریق صدقات به نیازمندان کمک کردند،

مشارکت یک میلیارد تومانی کردستانی ها درکمک به نیازمندان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد رسول شیخی زاده امروز(28 شهریور) در نشست تخصصی شبکه‌های مردمی و موسسات عام المنفعه با بیان اینکه مردم کردستان مردمان خیرخواهی هستند که همیشه در کارهای خیر پیش قدم بوده‌اند، گفت: باید تلاش شود از این ظرفیت در جهت کمک به نیازمندان و رفع محرومیت استان بهره گیری شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم نیکوکار استان در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد تومان از طریق صدقات به نیازمندان کمک کردند، افزود: ۱۰۰ درصد کمک‌های مردمی صرف امور نیازمندان این استان می‌شود و در جهت کمک به تامین مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل، معیشت و سایر نیازمندی‌های فقرا هزینه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در ادامه توسعه امداد الکترونیک و برون سپاری خدمات را از جمله برنامه‌های مهم این نهاد نام برد و اعلام کرد: در جهت کمک به نیازمندان باید از ظرفیت و همکاری آموزش و پرورش، بسیج، دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و مساجد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شش هزار حامی در شش ماهه نخست سال جاری برای ایتام کردستانی جذب شدند، گفت: ۸۰ درصد از حامی‌های کودکان نیازمند استان در خارج از استان و اکثرا در تهران زندگی می‌کنند .

شیخی زاده با اشاره به وجود هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند، عنوان کرد: با توجه به سطح مشکلات و نیازمندی‌های مختلف این کودکان نیاز است خیران استان در این زمینه همت کنند و نیازمندی‌های ایتام استان را از طریق کمک‌ها و خدمات خود تامین کنند.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان با همکاری کارگاه‌ها و صاحبان مشاغل را از دیگر راه‌های کمک به نیازمندان استان بیان کرد و یادآور شد: کمک‌های خیران می‌تواند در قالب ارائه خدمات مختلف به مددجویان این نهاد باشد.

انتهای پیام/م

جذب شش هزار حامی برای ایتام نیازمند کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.